در بازدید از موسسه خیریه ای درمان بیماران سرطانی "مهرانه" زنجان؛

استاندار زنجان: "مهرانه" باید بعنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳:۴۲
کد خبر: ۷۹۶۸۸۵
استاندار زنجان: مهرانه باید بعنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود
استاندار زنجان حرکت شایسته خیرین زنجانی در حمایت از بیماران را بسیار ارزشمند و بی نظیر توصیف کرد و گفت: حضور گسترده مردم استان زنجان و موسسه درمانی خیریه ای مهرانه زنجان باید بعنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در بازدید از موسسه خیریه ای درمان بیماران سرطانی "مهرانه" زنجان، با اشاره به مشارکت خیرین زنجانی در کمک به بیماران در مهرانه و سایر مراکز درمانی خیریه ای استان، اظهار کرد: بزرگی هر استان را مردم آن استان و کشور نشان می دهند و مهرانه نشانی از بزرگی قلب‌های مردم زنجان است.

وی با بیان اینکه مردم زنجان، افرادی بزرگوار و معتقد هستند، افزود: حضور گسترده مردم در برنامه های مختلف نظیر عزاداری ماه محرم و حضور در خیریه های استان موجب می شود مدیران در ارائه خدمات، انگیزه بیشتری داشته باشند.

مقام عالی اجرایی استان از تدوین سند امنیت غذایی در استان زنجان خبر داد و گفت: با تدوین این سند، سهم هریک از دستگاه های متولی و مردم در زمینه سلامت و تامین امنیت غذایی شهروندان استان مشخص و ابلاغ خواهد شد.

استاندار زنجان ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک بدون استفاده از کودهایی که برای سلامتی انسان ضرر دارند، انجام چکاپ های مستمر سلامتی در شهروندان بالای 30 ساله و تاکید بر انجام فعالیت های بدنی و ورزشی از جمله موارد پیش بینی شده در سند امنیت غذایی استان به شمار می آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز