در ستاد راهیان نور استان زنجان؛

استاندار زنجان:حضور جوانان پرشور در صحنه های اجتماعی و مدیریتی کشور/همه دستگاهها در راهیان نور مشارکت کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۴:۲۸
کد خبر: ۷۹۹۴۷۴
استاندار زنجان:حضور جوانان پرشور در صحنه های اجتماعی و مدیریتی کشور/همه دستگاهها در راهیان نور مشارکت کنند
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز نسبت به زمان های دیگر در شرایط خاصی به سر می بریم، گفت: در شرایط کنونی کشور باید به سمت حضور جوانان پر شور در صحنه اجتماعی و عرصه مدیریت حرکت کنیم و از مدیران جوان برای ایجاد تحول و پویایی در نظام اداری استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی در ستاد راهیان نور استان زنجان، به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: باید در مقطع زمانی کنونی، عظمت و قدرت انقلاب اسلامی و نظام را به همه دنیا و به ویژه به نسل جوان معرفی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مدیران باید چهره واقعی استبداد و تلاش چهل ساله دشمنان و ظالمان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را به آحاد مردم و جوانان نشان دهند تا جهانیان بدانند علیرغم فتنه های دشمنان، ملت ایران هرگز از مقابله با استبداد و استکبار دست نکشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت و همراهی سایر دستگاه های زیربط در برپایی اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: در این زمینه نباید تنها متکی به سپاه بود بلکه همه دستگاه های اجرایی باید در برپایی با شکوه اردوهای راهیان نور استان مشارکت جدی داشته باشند.

مقام عالی اجرایی استان خاطرنشان کرد: مصوبات سال گذشته در ستاد راهیان‌نور باید اصلاح شود و کارهای مهمی که دستگاه‌ها می‌توانند در بحث اردوی راهیان انجام دهند مشخص و ابلاغ گردد؛ چراکه نباید همیشه در بحث اردوی راهیان‌نور فقط از سپاه پاسداران انتظار داشت.

استاندار زنجان با اشاره به سابقه تاریخی بازدید مردم از مناطق عملیاتی، حتی در دوران دفاع مقدس، گفت: این دیدارها در دوران جنگ تاثیر زیادی در افزایش روحیه رزمندگان داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز