مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مرکز مانیتورینگ محورهای مواصلاتی استان:

بازدید معاون عمرانی استانداری و مدیر کل مدیریت بحران از مرکز مدیریت راههای استان

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۹۹۴۷۹
بازدید معاون عمرانی استانداری و مدیر کل مدیریت بحران از مرکز مدیریت راههای استان
در این بازدید یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به تشریح عملکرد و نحوه نظارت شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بر راههای استان پرداخت و خاطرنشان کرد تمامی عوامل راهداری شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر استان تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و علی باقری مدیرکل مدیریت بحران استان از مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مرکز مانیتورینگ محورهای مواصلاتی استان بازدید کردند.

در این بازدید یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به تشریح عملکرد و نحوه نظارت شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بر راههای استان پرداخت و خاطرنشان کرد تمامی عوامل راهداری شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر استان تلاش می کنند. 

سلطانی و باقری نیز از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر نموده و باقری مدیرکل مدیریت بحران عنوان نمود که امنیت و آسایش مردم در راه های ارتباطی حاصل تلاش و زحمات این پرسنل زحمتکش می باشد و برخود لازم دانستم جهت تشکرو قدردانی از این پرسنل حضوراً این کار صورت بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز