در دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان؛

استاندار زنجان: از هنرمندان نباید استفاده ابزاری شود/ برای معرفی هنر استان باید برنامه مدون داشته باشیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۹۹۷۰۴
استاندار زنجان: از هنرمندان نباید استفاده ابزاری شود/ برای معرفی هنر استان باید برنامه مدون داشته باشیم
استاندار زنجان با تاکید بر حفظ جایگاه واقعی هنر و هنرمندان در جامعه، گفت: نباید اجازه دهیم که از هنرمندان استفاده ابزاری شود و باید با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان، از جایگاه حقیقی استان دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح‌اله حقیقی در دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، وجود برنامه های دقیق و مدون برای معرفی هنرهای استان زنجان در سطح کشور را ضروری دانست و افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان زنجانی، با تعصب نسبت به ارتقاء جایگاه هنر استان گام های جدی تری برداریم.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: باید تلاش کنیم همه مردم با هنر در استان زنجان آشتی کنند، هنرمندان از توسعه هنر ناامید نشوند و باید رتبه استان در بخش فرهنگ و هنر کشور افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در میان سیاست، فرهنگ، اقتصاد و مسائل اجتماعی، هنر توانسته است جایگاه و اهمیت واقعی خود را به اثبات برساند، افزود: در عصر امروز که انتقال فرهنگ ها و فناوری ها با سرعت بالایی انجام می شود، هنر با زبان شاخص خود توانسته جایگاه مهم و برجسته خود را حفظ نماید که باید به آن توجه نمود.

نماینده عالی دولت در استان، تلاش در راستای برگزاری یکی از جشنواره های مهم هنری و ملی در استان زنجان را در راستای شناساندن توانمندی های هنری مردم زنجان بسیار موثر دانست و خاطر نشان کرد: در فصول گرم سال نیز می توان هفته فرهنگی و هنری را با کمک و همراهی هنرمندان استان در زنجان برگزار نمود.

استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی، تلاش در راستای به ثمر رساندن مهمترین پروژه های عمرانی و فرهنگی استان و توجه به کاربری های فرهنگی پروژه های اصلی استان از دیگر نکات مورد توجه استاندار زنجان در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز