سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

جشنواره بین المللی عکس سلامت روان وجه ممیز فرهنگی استان زنجان است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۸:۳۹
کد خبر: ۸۰۰۴۷۲
جشنواره بین المللی عکس سلامت روان وجه ممیز فرهنگی استان زنجان است
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان نیز در این نشست گفت: این جشنواره وجه ممیز فرهنگی استان در کشور و حتی یکی از شاخص های هنری مهم در سطح جهانی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در نشست خبری شرکت کنندگان در پنجمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان زنجان اظهار کرد: هنر باید به معنای واقعی در زندگی روزمره مردم نهادینه شود که تحقق این مهم مشکلات و اختلالات روانی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: روانپزشکان برای دوری از استرس و عدم ابتلا به اختلالات روانی، کاهش تنش های زندگی توصیه های را به عموم گوشزد می کنند که بکارگیری آنها نتیجه اثر بخشی بهتری بدنبال دارد.

معاون استاندار زنجان اضافه کرد: به کمک هنر می توان خلا بروز بیمار یهای روانی را کاهش داد و در این میان هنر عکاسی در جشنواره عکس سلامت روان توانسته به اهداف مد نظر خود برسد.

گفتنی است؛ استان زنجان جشنواره ای تحت عنوان عکس سلامت روان را برگزار کرده که سال گذشته و امسال به دلیل استقبال شرکت کنندگان در سطح بین المللی قرار گرفته است.

پنجمین دوره این جشنواره در مقایسه با سال گذشته تفاوت هایی دارد چرا که 2 نفر از داوران برجسته جهانی رئیس و معاون فدراسیون جهانی عکاسان جهان(فیاپ) داوری آثار عکاسان را بر عهده دارد.

این داوران به همراه مسئولان کشوری و استانی در نشست خبری خود به بیان دیدگاههای خود پرداختند و از اهمیت سلامت روان و این جشنواره سخن گفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز