رییس کل داگستری استان زنجان تأکید کرد؛

تیتر روزنامه‌ها در جهت تأمین منافع نظام باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۸۰۰۸۴۵
تیتر روزنامه‌ها در جهت تأمین  منافع نظام باشد
رییس کل داگستری استان زنجان در دیدار با مدیر مسئولان روزنامه های استان که در دفتر رییس کل دادگستری برگزار شد، گفت: نقش رسانه در جامعه بسیار مهم است و اگر اهمیت رسانه ها درک نشود جایگزینی وارد عرصه خواهد شد که برخلاف نگاه حاکمیت، مردم را رهبری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان، ضمن تقدیر از انعکاس و پوشش اخبار دستگاه قضایی توسط رسانه های استان تأکید کرد: در این صنف انسانهایی فرهیخته و روشنفکری هستند که می توانند به لحاظ حضور در بطن جامعه و مردم  به دستگاهها اطلاعات دقیق بدهند، لذا از این حیث رسالت و اثر گذاری رسانه‌ها در تبیین مشکلات جامعه و مردم  بسیار مهم است.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: رسانه ها فارغ از گرایش های سیاسی درجهت خدمت مردم باشند.دولت ها در نظام ارزش پیدا می کنند و جایگاه افراد و دولت ها بر اساس نظام است، لذا ایجاد بی اعتمادی مردم به نظام و فاصله انداختن بین این دو نقشه دشمن است.  

رییس شورای قضایی استان بیان کرد: توجه به این امر که در چه کشوری  زندگی می کنیم و چه انسانهایی جان خود را  تقدیم نظام کردند، بسیار مهم است. پس کاری نکیم که نظام آسیب ببیند بلکه با کمک به نظام و پشتیبانی از آن دشمن را مأیوس کنیم.

این مقام عالی قضایی اظهار کرد: جذاب بودن تیتر روزنامه ها بایستی در جهت تأمین منافع نظام باشد نه جریان خاص و درراستای تقویت نظام  اسلامی، رسالت رسانه ها و روزنامه ها بسیار سنگین است.

وی در ادامه  تصریح کرد: رسانه ها ابزار بسیار خوبی برای آگاه سازی مردم و بیان هنرمندانه  فعالیتها  هستند و ما بایستی به سمت اقدامات پیشگیرانه برویم و با آسیب شناسی معضلات و ناهنجاریهای  اجتماعی جامعه  در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود کشور اقدامات موثرتری نماییم.

در این دیدار مدیر مسئولان روزنامه های مردم نو ،صدای زنجان و زنگان امروز مطالبی در  خصوص مسائل ومشکلات حوزه خود ارائه کردند.

نظر شما