رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان:

باید در حوزه جوانان و ورزش کار ویژه انجام شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۰۱۷۳۳
رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان با ارج نهادن به جایگاه خانواده و جوانان گفت: در حوزه جوانان و ورزش کار ویژه انجام شود ورزش به عنوان یک اصل مهم باید در زندگی مردم نهادینه شود. یکی از علل وجود انواع آسیب های اجتماعی عدم اهتمام لازم خانواده ها به امر ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان با ارج نهادن به جایگاه خانواده و جوانان گفت: در حوزه جوانان و ورزش کار ویژه انجام شود ورزش به عنوان یک اصل مهم باید در زندگی مردم نهادینه شود. یکی از علل وجود انواع آسیبهای اجتماعی عدم اهتمام لازم خانواده ها به امر ورزش است.

فرماندار زنجان در ادامه افزود: فاصله گرفتن از ورزش سبب میشود تا جامعه نشاط لازم را نداشته باشد. امروزه به جهت القای نادرست رسانه های اجتماعی ، خانواده ها و جوانان به نشاط اجتماعی لازم و صحیح نمیرسند.

رضا عسگری با اشاره به نگرانی و حساسیت مقام معظم رهبری بر تغییر در فرهنگ خانواده ها و جوانان گفت: با آموزش درست آموزه های ملی و دینی بین جوانان و خانواده ها میتوان از تغییرات چشم بسته ای که خانواده ها را تهدید می کند جلو گیری کرد.

فرماندار زنجان در ادامه گفت: درست است که سرعت تبادل فرهنگی به جهت وجود رسانه های اجتماعی،امروزه فوق العاده بالاست،اما نباید اجازه دهیم تغییرات در فرهنگ خانواده ها و جوانان بدون تفکر و عدم شناخت باشد.این تغییرات نباید سبب از بین رفتن فرهنگ بسیار غنی ایرانی،اسلامی گردد و خانواده ها نباید چشم بسته و فقط با القای زیر پوستی و زیرکانه رسانه های اجتماعی به این تغییرات دامن بزنند.

فرماندار زنجان اداره ورزش و جوانان را به خاطر تکالیف مهمی که در امر سلامتی مردم و جوانان دارد بزرگترین دستگاهی دانست که مستقیم در مسائل اجتماعی ایفای نقش میکند.
عسگری در ادامه به نقش سمن ها و کارگروه ها در ایجاد بستر مناسب اجتماعی اشاره کرد و گفت:باید از ظرفیت سمنها حداکثر استفاده را ببریم. نخبگان علمی و سمن ها باید در مسائل اجتماعی و ورزش ورود کرده و وضعیت موجود را بهبود ببخشند.

در ادامه این دیدار از خدمات ارزنده آقای سالک در طول تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان تقدیر وخانم عذرا واسعی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان معرفی گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز