در شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛

استاندار زنجان: مدیران باید تعامل با رسانه ها را ارتقاء دهند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۰۲۳۴۱
استاندار زنجان: مدیران باید تعامل با رسانه ها را ارتقاء دهند
استاندار زنجان بر ضرورت افزایش تعامل مدیران با رسانه ها تاکید کرد و گفت: برای امیدآفرینی در کشور و ارائه شفاف عملکردهای نظام باید مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی اقدامات خود اهتمام جدی تری داشته باشند که این امر مستلزم افزایش تعامل با رسانه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تاکید کرد: مدیران باید ارتباط خود با اصحاب رسانه و مطبوعات را بازبینی و اصلاح نموده و با افزایش تعامل، اقدامات خود را به عموم مردم اطلاع رسانی نمایند تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه های مختلف علمی و فنی، خاطر نشان کرد: کشور ایران به جایگاهی در دنیا دست یافته که از هیچ معادله ای حذف‌شدنی نیست که این امر نشان از قدرت بالای کشور بواسطه فرزندان غیور و توانا دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه توفیقات بدست آمده طی 40 سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هیچ دورانی در ایران قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: علیرغم دشمنی های امریکا و ایادی آن در منطقه، جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال اخیر به توانمندی های بالایی در حوزه های مختلف دست یافته است و امروز هم دولت با تمام توان و تدبیر از ذخایر کشور برای دستیابی به توسعه و مقابله با دشمنان استفاده می کند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین بر ضرورت تهیه بانک اطلاعات و آماری دقیق در استان تاکید کرد و گفت: باید اطلاعات و آمار استان بصورت GIS تهیه و در اختیار تمامی مدیران قرار گیرد تا داده های آماری دقیق در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه در دسترس باشد.

گفتنی است؛ احصاء زمین های دولتی مازاد و واگذاری آن ها جهت احداث مسکن، تکمیل طرح های دارای جاذبه گردشگری در استان، واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، تهیه بُرش استانی آمایش سرزمین و مصوبات شورای برنامه ریزی، اعلام آمادگی برای جذب اعتبار بیشتر و تشکیل کمیته های رصد اقتصادی و نظارت بر اشتغال در استان زنجان از دیگر تاکیدات مهم مقام عالی استان در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز