در سفر این هفته استاندار زنجان به تهران؛

تصمیمات کلانی برای استان اتخاذ شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۸:۲۲
کد خبر: ۸۰۳۳۰۵
تصمیمات کلانی برای استان اتخاذ شد
فتح اله حقیقی در سفر این هفته خود به تهران، دیدارهای جداگانه ای با وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هماهنگی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان داشت و نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان استان را با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از معاونین و مدیران خود در دفتر تهران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛استاندار زنجان در سفر این هفته خود به تهران به همراه نمایندگان استان دیدارهای مهمی با وزرا و معاونین وزیر داشت که منجر به اتخاذ تصمیمات مهمی در راستای توسعه استان 

فتح اله حقیقی در سفر این هفته خود به تهران، دیدارهای جاداگانه ای با وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هماهنگی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان داشت و نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان استان را با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از معاونین و مدیران خود در دفتر تهران برگزار کرد.

در این نشست مسائل کلان استان بررسی و تصمیمات لازم در راستای توسعه استان زنجان اتخاذ شد.

استاندار زنجان در زمان حضور خود در تهران به همراه مدیران حوزه راه و شهرسازی استان و جمعی اعضای مجمع نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت بهسازی راه های مواصلاتی استان، اجرای طرح های توسعه بزرگراه های زنجان را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

نماینده عالی دولت در استان راه اندازی و توسعه پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه زنجان و تکمیل طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به تهران را در راستای جذب سرمایه گذار و گردشگران داخلی و خارجی به زنجان ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد، با توسعه بخش حمل و نقل، اشتغال، اقتصاد و کسب و کار در زنجان نیز رونق بیشتری یابد.

حقیقی همچنین طی دیدار و گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان مطالبات و دغدغه های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پرداخت و کمک به توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری استان و رفع مشکلات این بخش در استان زنجان را خواستار شد.

دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان و پیگیری اجرا و تکمیل پروژه های ورزشی در شهرستان های استان، تکمیل طرح های عمرانی حوزه ورزش و جوانان و رفع مشکلات این بخش از دیگر برنامه های مقام عالی اجرایی استان زنجان در سفر به تهران بود.

گفتنی است؛ استاندار زنجان حداقل یکروز از هفته را برای دیدار با وزرا و مقامات ارشد دولت، سرمایه گذاران بخش های دولتی و خصوصی و فرهیختگان زنجانی مقیم تهران اختصاص می دهد تا شخصا و از نزدیک، مسائل مربوط به توسعه بخش های مختلف را پیگیری نماید و تاکنون با بیش از 25 تن از مقامات عالی کشور دیدار و گفت‌وگو داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز