ازابتدای امسال محقق شد؛

پرداخت بیش از۱۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۰۴۶۹۰
پرداخت بیش از۱۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت سه هزار و725 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال ، کار گشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت بیش از ۱۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند استان زنجان خبر داد.
هدایتصفری، با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت سه هزار و725 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال ، کار گشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و134 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با مبلغ 8 میلیارد و937 میلیون تومان پرداخت شده است .

وی همچنین به فرصت های شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد وافزود: از ابتدای امسال 446 فرصت شغلی جدبد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 556 میلیون تومان نیز  به افراد مستعد ونیازمند  ایجاد  شده است .

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 136 فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 62 میلیون تومان  و9 مورد هم  اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ 59 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه همه کارهای ما باید رضایتمندی جامعه هدف را  به دنبال داشته باشد، گفت: اگر در انجام کارها دقت لازم صورت بگیرد وبه موضوعات منصفانه نگاه شود نارضایتی پیش نمی آید وسطح سلامت اداری نیز بالا رفته  خود کنترلی  حاصل می شود. در نتیجه  باید انقلابی فکر کرد  وبا بصیرت اقدام نمود.

صفری با تاکید براینکه در شرایط فعلی  بایستی اقدام جهادی  صورت گیرد  وبا برنامه ریزی صحیح  تا فرصت باقی مانده اعتبارات تخصیصی به موقع  ومناسب  هزینه شده  واز رسوب اعتبارات  جلوگیری شودودقت شود افراد غیر مستحق جای افراد مستحق را نگیردو مدیریت باید مبتنی بر ارتقاء بهره وری  باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز