مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان:

فضای مجازی طبقه‌بندی و مدیریت شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۸۰۸۷۹۷
فضای مجازی طبقه‌بندی و مدیریت شود
مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ندیدن واقعیت فضای مجازی موجب می‌شود نتوانیم از این فضا استفاده کرده و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم،گفت: فضای مجازی باید طبقه بندی شود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسیح اله سلطانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، به بیان دستاوردهای انقلاب در چهل سال گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت و گفت: در چهل سالگی انقلاب باید به نقطه‌ای برسیم که امید و نشاط را در جامعه بیشتر کنیم.

وی بابیان اینکه نگاه منفی به فضای مجازی، موجب انفعال در این حوزه شده است، اظهار کرد: فیلتر تلگرام نشان داد فضاهای مجازی همچنان محبوبیت خود را داشته و جوانان هم بیشترین گرایش به این فضا را دارند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ندیدن واقعیت فضای مجازی موجب می‌شود نتوانیم از این فضا استفاده کرده و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم، بنابراین باید فضاهای مجازی طبقه‌بندی  و مدیریت شود.

سلطانی با بیان اینکه باید واقعیت جامعه  را دید، ابراز کرد: باید با مدیریت درست امکان دسترسی برخی اطلاعات به کودکان و نوجوانان داده شود.

وی بابیان اینکه در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای، کاهش آسیب‌ها و مخاطرات فضای مجازی و به منظور توانمندسازی آحاد جامعه و به‌خصوص جوانان نرم‌افزاری با عنوان «مجازیار» طراحی شده است، گفت:  هدف از طراحی این نرم‌افزار آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: این نرم‌افزار در فاز نخست در بین کارکنان دولت ترویج یافته و بخشی از کار انجام‌ شده و در فاز دوم بین آحاد جامعه توزیع می شود.

سلطانی یادآور شد: باید شناخت لازم از فضای مجازی با برنامه ریزی و مدیریت درست، در دستور کار قرار گیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز