#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

روزهای آغازین انقلاب را تکرار کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۱۱۲۵۸
مردم انقلابی شهر شور و شعور حسینی در در اقصا نقاط استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را نشان دادند و ب در جشن اقتدار و عزت ایران، حماسه دیگری بوجود آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ زنجانی‌ها در نقاط مختلف استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را نشان دادند و به عهد چهل ساله شان وفا کردند.

مردم انقلابی شهر شور و شعور حسینی در در اقصا نقاط استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را نشان دادند و ب در جشن اقتدار و عزت ایران، حماسه دیگری بوجود آوردند.

زنجانی‌ها امروز باشکوه‌تر از سال های گذشته به صحنه آمدند. امروز راهپیمایان زنجانی با حضور  بی‌نظیر خود حمایت قاطع خود ازجمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.

 امروز در آستانه دهه پنجم  انقلاب زن، مرد، کودک و جوان زنجانی همه آمده‌اند تا یک‌صدا اقتدار ایران اسلامی را در گستره‌ای به وسعت تاریخ فریاد بزنند، فریادی برآمده از اعتقاد راسخ به راهی که ۴۰ سال پیموده‌اند، راهی پرخطر و پرخون اما غرورآفرین و عزتمند است.

مردمان شهرغواصان دریا دل ،آمده‌اند تا بگویند امانت‌داران وفاداری هستند و هنوز پاسدار شهیدار خون شهدای خود می باشند .

راهپیمایان زنجانی پیر و جوان، زن و مرد به صحنه آمدند. ساعت ۹ صبح از چهارراه امیرکبیر حرکت کردند تا در آستانه ظهر به محل سخنرانی بزرگان استان رساندند.

گزارشگر رادیوبا افراد گوناگون در راهپیمایی به مصاحبه می پردازد. 

ملت ایران در طول ۴۰ سال ثابت کردند به عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته‌اند وفادار بودند

امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه آمدند، استوار و ثابت‌قدم همانند بهمن ۵۷، در یک مسیر و یک‌صدا اقتدار و عزت ایران اسلامی را فریاد بزنند.در انتهای مسیر قطعنامه راهپیمایی خوانده می شود و مردم الله و اکبر گویان به تایید آن می پردازند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز