فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان:

طی روزهای اخیرشکارچیان غیر مجاز در شهرستان‌های زنجان دستگیر شدند

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۴:۵۹
کد خبر: ۸۱۲۹۰۳
طی روزهای اخیرشکارچیان غیر مجاز در شهرستان‌های زنجان دستگیر شدند
سعید حقیقی: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت جدی و در ایام مختلف سال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: طی روزهای اخیر شکارچیان غیر مجاز در شهرستان‌های زنجان دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر گشت و کنترل مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده موفق به دستگیری شکارچیان شدند، اضافه کرد: در این برخورد پنج فرد متخلف دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این متخلفان در اراضی شهر گرماب دستگیر شدند، ادامه داد: متخلفان به جرم شکار خرگوش در شهرستان خدابنده دستگیر شدند.

حقیقی با اشاره به اینکه از متخلفان یک قبضه اسلحه پنج تیر پران کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: لاشه یک سر خرگوش نیز از این متخلفان کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان همچنین از دستگیری یک فرد متخلف در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر شهرستان طارم خبر داد و گفت: این متخلف در حین شروع به شکار دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از متخلف دستگیر شده یک قبضه اسلحه ته پر قاچاق کشف شده است،  اظهار کرد: چهار تیر فشنگ ساچمه و یک تیر فشنگ چارپاره نیز دیگر ادوات کشف شده از این متخلفان است.

حقیقی با اشاره به اینکه فرد متخلف دستگیر شده بومی منطقه بوده است، افزود: متخلفان برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز