در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان:

استاندار زنجان:حمایت مدیران و همراهی صاحبان صنوف با مردم / حفظ آرامش جامعه وظیفه همگانی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۰:۴۵
کد خبر: ۸۱۳۱۰۷
استاندار زنجان:حمایت مدیران و همراهی صاحبان صنوف با مردم / حفظ آرامش جامعه وظیفه همگانی است
استاندار زنجان با اشاره به کارشکنی ها و تلاش دشمنان در اِعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی به ملت ایران، گفت: در شرایط کنونی انتظار می رود که مرغداران، دامداران، کشتارگاه‌ها، صاحبان صنوف و بازاریان همراهی بیشتری با مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی حضوری گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: پیام مردم ایران در روز ۲۲ بهمن با همراهی و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی این بود که علیرغم مشکلات در راه انقلاب و آرمان‌های آن ایستادگی می کنیم ولی مسئولین و مدیران باید با ارائه طرح های موثر و عملیاتی از اِعمال فشارهای مضاعف به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر بکاهند.

مقام عالی اجرایی استان خاطر نشان کرد: مدیران باید همچون سرباز، در مقابل هجمه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان از مردم دفاع کنند و اجازه ندهند فشار بیشتری به مردم وارد شود.

نماینده عالی دولت در استان، بزرگترین وظیفه همه را حفظ آرامش جامعه دانست و تصریح کرد: همه تلاش همه ما باید فراهم نمودن بستری آرام برای زندگی مردم در جامعه باشد.

وی بر ضرورت استمرار نظارت ها و مراقبت از بازار بویژه در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: نظارت جدی بر بازار و تامین کالای شب عید باید با جدیت انجام شود.

استاندار زنجان همچنین پیش‌بینی گندم و آرد مورد نیاز استان برای سال آتی را نیز خواستار شد و درخصوص برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه بهاره در زنجان افزود: در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها باید اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مناسب عرضه شود تا برای مردم سودمند باشد.

حقیقی از مدیرکل صمت استان خواست تا با هماهنگی و مکاتبه با ستاد تنظیم بازار کشور، درخصوص یکسان‌سازی قیمت اقلام اساسی در بازارهای سراسر کشور و پیش‌بینی تمهیداتی جهت تشویق اصناف و بازاریان استان‌هایی که اقلام را به کمترین قیمت مصوب عرضه کرده اند اقدام نماید.

 

نظر شما