در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان؛

استاندار زنجان:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه ماست

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۲:۳۸
کد خبر: ۸۱۳۱۳۸
استاندار زنجان:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه ماست
استاندار زنجان با بیان اینکه خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق زیادی می خواهد، گفت: هرچند که شهدا و ایثارگران حقیقتا با خدای خود معامله کرده و برای دفاع از وطن و مردم خود از جان خویش گذشتند ولی حداقل وظیفه ما این است که در خدمت به آنها و خانواده‌هایشان تلاش نماییم تا سختی های زندگی آنها کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان؛ اقدامات انجام شده و خدمات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران را مطلوب ارزیابی نمود و اظهار کرد: بازدیدهای سرزده با هدف بازدید از نوع خدمات ارائه شده در دستگاه های اجرایی و ادارات استان به مردم صورت می گیرد تا از نزدیک در جریان  اهم اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم قرار گیریم.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در بنیاد شهید مسائل، ظرافت ها و سختی هایی را به همراه دارد، تصریح کرد: فعالیت در بنیاد شهید در عین سختی کار، اجر و قرب خاصی نیز به همراه دارد چراکه به خانواده انسان هایی که برای نظام، انقلاب و وطن خود فداکاری کرده و به فیض شهادت رسیده اند خدمت رسانی می شود.

استاندار زنجان همچنین به کارکنان بنیاد شهید که اغلب ایثارگران، فرزندان شهید و مدافعان حرم هستند اشاره کرد و گفت: اینها هم ارزش کار را می دانند و هم بهتر می توانند خدمت رسانی کنند، چراکه خودشان از همین قشر هستند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان و هیئت همراه، در این بازدید از بخش های مختلف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از قبیل بخش هاتف، حوزه بهداشت و درمان، مسکن و اشتغال، آموزش، فرهنگی، صندوق شاهد، و ... بازدید کرده و اطلاعات و اقدامات هر بخش را از کارکنان دریافت کردند.

استاندار زنجان ضمن ارزیابی از نحوه واگذاری تسهیلات مسکن به خانواده ایثارگران، دیدار با فرزندان نخبه استان و تلاش برای مشاوره بیش از پیش در راستای پیشرفت و تعالی علمی فرزندان شهید را پیشنهاد داد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما