فتح اله حقیقی در سمینار آموزشی راهبردهای فرهنگی و نقش آن در توسعه:

انقلاب ایران با انگیزه الهی به وقوع پیوست/ هوش فرهنگی و مهندسی فرهنگی در کنار هم کاربردی می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۵:۴۵
کد خبر: ۸۱۳۴۸۳
انقلاب ایران با انگیزه الهی به وقوع پیوست/ هوش فرهنگی و مهندسی فرهنگی در کنار هم کاربردی می شود
استاندار زنجان انقلاب اسلامی در ایران را حرکتی فرهنگی توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف بسط و گسترش عدالت و با انگیزه های الهی به وقوع پیوست لذا با قدرت و قوت تا به امروز استمرار یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در سمینار آموزشی راهبردهای فرهنگی و نقش آن در توسعه ،در جمع مدیران استان تصریح کرد: علیرغم کاهش اعتماد و رضایتمندی عمومی بدلایل مختلف در جامعه ولی شاهد هستیم که بطور متوسط در راهپیمایی اخیر 22 بهمن در ایران تعداد شرکت کنندگان بین 20 تا 40 درصد افزایش یافته که نشان دهنده ابعاد وسیع فرهنگی انقلاب در میان مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت های فرهنگی کشور و دشمنی های گسترده امریکا و کشورهای وابسته به آن در جامعه بازگو شود، افزود: امریکا به بهانه حذف تروریست و مبارزه با مواد مخدر وارد کشورهای خاور میانه شد و به برخی کشورها حمله کرد ولی امروز شاهد ایجاد گروهک تروریستی داعش و افزایش کِشت مواد مخدر بدست امریکائیان در منطقه هستیم.

مقام عالی اجرایی استان تاکید کرد: جامعه باید واقعیت ها را بداند و جوانان باید اطلاعات حقیقی را از وضعیت کشور داشته باشند، باید جایگاه های کشور در عرصه های مختلف و رشد شاخص های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور به مردم و بویژه جوانان اطلاع رسانی شود تا جامعه آرام شود و مردم به آینده کشور امیدوار شوند.

استاندار زنجان در این دوزه آموزشی با بیان اینکه هوش فرهنگی و مهندسی فرهنگی باید در کنار یکدیگر قرار گیرد تا کاربرد بیشتری داشته باشد، افزود: مهندسی فرهنگی شیوه‌ای کاربردی و عملیاتی به این معناست که نواقص مسائل فرهنگی جامعه را شناسایی و رفع نموده و مشکلات آن زدوده شود و به مقوله های کاربردی و عملیاتی در مسائل فرهنگی امروز و زندگی قالب جامعه بپردازد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز