مسوول کتابخانه‌ی پستی کانون زنجان:

خدمات کتابخانه پستی در ۶۰ روستای زنجان ارائه می شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۷:۵۱
کد خبر: ۸۱۳۶۲۱
خدمات کتابخانه پستی در ۶۰ روستای زنجان ارائه می شود
علی حسنلومسوول کتابخانه‌ی پستی کانون زنجان گفت: کتابخانه پستی با عضوگیری در مدارس روستاهای دور و نزدیک، کودکان و نوجوانان را تحت پوشش خدمات فرهنگی خود قرار می‌دهد و برای آنان کتاب ارسال می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کتابخانه پستی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان یکی از مراکز فرهنگی¬هنری کانون پرورش فکری است که برای کودکان و نوجوانان ۶۰ منطقه روستایی و کم برخوردار خدمات ارایه می کندکه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
علی حسنلومسوول کتابخانه‌ی پستی کانون زنجان گفت: کتابخانه پستی  با عضوگیری در مدارس روستاهای دور و نزدیک، کودکان و نوجوانان را تحت پوشش خدمات فرهنگی خود قرار می‌دهد و برای آنان کتاب ارسال می‌کند.

حسنلو به ارسال کتاب­ها اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها به صورت امانی برای دانش‌آموزان از طریق پست ارسال می‌شود و آن‌ها پس از ۱۵ روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دو کتاب را در همان پاکت قرار می‌دهند و به دفتر کتاب‌خانه در شهر یا مرکز استان خود باز می‌گردانند.

مسوول کتابخانه پستی همچنین ابراز کرد همه‌ساله در نیمه‌ی دوم سال با توجه به پایان فصل کشاورزی و فراغت بچه‌ها از فعالیت‌هایی مانند کشاوزی و دامداری، کتاب‌های کتاب‌خانه‌های پستی کانون با استقبال بیشتری روبرو می‌شود خدمات این کتاب‌خانه سال‌هاست که  در اختیار کودکان و نوجوانان روستایی قرار می‌گیرد.

وی به کار کتابخانه پستی اشاره و یادآور شد کتابخانه پستی کانون استان زنجان با هدف خدمت‌رسانی به بچه‌های روستایی علاقه‌مند به کتاب‌خوانی که در حوزه‌ی فعالیت‌های کتاب‌خانه‌های سیار قرار ندارند و با دارا بودن ۱۳۰۰ عضو دختر و پسر و هم‌چنین تعداد ۶هزار و ۸۰۰ جلد کتاب و یک مربی، شصت روستای زنجان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

در کنار ارسال کتاب به شیوه‌ی پستی، در این کتاب‌خانه فعالیت‌هایی مانند معرفی شخصیت، معرفی وقایع، مسابقه‌های مختلف نیز به صورت مکاتبه‌ای و غیر حضوری ارایه می‌شود.

در کانون پرورش فکری استان زنجان علاوه بر کتاب‌خانه پستی، ۹ کتاب‌خانه سیار روستایی نیز به بچه‌های روستایی  و ۲ کتابخانه سیار شهری خدمت  رسانی می‌کنند.

۲۹ مرکز فرهنگی هنری و سه شعبه کانون زبان کانون پرورش فکری و و نوجوانان استان زنجان برای مخاطبان خود برنامه‌های فرهنگی، هنری ادبی ارایه می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز