رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان خبر داد:

گرامیداشت هفته تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی با اجرای برنامه های متنوع

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۶:۳۳
کد خبر: ۸۱۳۶۳۱
گرامیداشت هفته تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی با اجرای برنامه های متنوع
قاسم علی قنبری در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: به استناد اساسنامه تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی مصوب تاریخ 68/11/30 شورای عالی آموزش و پرورش و نظر به نقش تاثیر گذاری این کانون ها در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان روز30 بهمن به عنوان سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی و هفته اول اسفند به عنوان هفته گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی نامگذاری شده است .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ قاسم علی قنبری رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان از گرامیداشت هفته تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی با اجرای برنامه های متنوع خبر داد.

قاسم علی قنبری در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: به استناد اساسنامه تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی مصوب  تاریخ 68/11/30 شورای عالی آموزش و پرورش و نظر به نقش تاثیر گذاری این کانون ها در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان روز30  بهمن به عنوان سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی و هفته اول اسفند به عنوان هفته گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی نامگذاری شده است .

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و تربیتی نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت ایفا می کنند، این هفته را فرصتی مناسب در جهت معرفی و تبیین اهداف کانون های فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: اجرای جشنواره های مختلف و همچنین شرکت در جشنواره های کشوری و هدایت دانش آموزان در جهت غنی سازی اوقات فراغت آنان جزء برنامه های اصلی کانون ها می باشد .

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اضافه نمود: در این هفته برنامه های متنوعی در کانون های استان با عنایت به روز شمار اجرا خواهد شد .

قنبری همچنین از برگزاری برنامه تجلیل از فعالین حوزه کانون فرهنگی و تربیتی در روز یکم اسفند در کانون سهروردی خبر داد و اظهار داشت: مهم ترین برنامه ای که در این ایام صورت خواهد گرفت، افتتاح پارک فن آموز اشراق کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان می باشد که با حضور مسئولین استانی صورت می پذیرد و از ویژگی های بارز این پارک فن آموز، وجود تجهیزات به روز برای آشنایی دانش آموزان با بحث فیزیک و نجوم می باشد .

وی در پایان ابراز داشت: از دیگر برنامه های کانون ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی استان در محل کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی می باشد .

روز شمار برنامه های هفته تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی

روز

تاریخ

موضوع

سه شنبه

97/11/30

کانون ؛ عزم ملی ، سبک زندگی اسلامی –ایرانی،امید به آینده

چهار شنبه

97/12/01

کانون ؛ نشاط ، پویایی ، تندرستی و سلامت

پنج شنبه

97/12/02

کانون ؛ احترام به طبیعت ، پاکسازی محیط زیست

جمعه

97/12/03

کانون ؛ قرآن ، عترت ، نماز ، وحدت و همدلی

شنبه

97/12/04

کانون ؛ فعالیت های فرهنگی و هنری ، غنی سازی اوقات فراغت

یک شنبه

97/12/05

کانون ؛ مهارت آموزی ، کارآفرینی ، حمایت از کالای ایرانی

دوشنبه

97/12/06

کانون ؛ جوانه ها ، مشارکت اجتماعی ، مدیران فردا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز