معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

بخش عمده ۴۰ طرح شاخص استان زنجان در حوزه عمرانی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۴۰۵۴
بخش عمده ۴۰ طرح شاخص استان زنجان در حوزه عمرانی است
ایجاد پارک لجستیک طرحی عمرانی است ولی فقط پیگیری، هماهنگی‌های و حمایت‌های آن با دولت و حوزه عمرانی بوده و اجرای آن توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری: برخی از این طرح ‌ها مانند شهرک برق، الکترونیک و IT نیز به صورت ترکیبی از حوزه عمرانی و سایر بخش‌ها است به ‌طوری که زیرساخت ‌های این شهرک توسط حوزه عمرانی تامین شده و در دهه فجر به بهره‌برداری رسید ولی استقرار و آغاز به کار شرکت‌ها مربوط به حوزه‌های دیگر است.
وی با بیان اینکه بخشی از طرح ‌ها نیز عمرانی بوده ولی توسط بخش خصوصی اجرا خواهند شد، افزود: برای مثال؛ ایجاد پارک لجستیک طرحی عمرانی است ولی فقط پیگیری، هماهنگی‌های و حمایت‌های آن با دولت و حوزه عمرانی بوده و اجرای آن توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.
سلطانی در خصوص تماس‌های صورت گرفته با سامانه سامد (111) گفت: تماس‌های متنوعی در حوزه مسائل عمرانی انجام شد که بسیاری از آن‌ها مربوط به شهرداری‌ها بود.
معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: درخواست‌های تماس‌گیرندگان ثبت شد تا مکاتبات لازم نسبت به پیگیری آن‌ها صورت پذیرد.
سلطانی اظهار کرد: تماس‌های مربوط به مشکلات شهری که توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده قابل پیگیری است اما برخی تماس‌ها و مشکلات شخصی افراد با دستگاه‌ها یا شهرداری‌ها به صورت تلفنی قابل پیگیری نبوده و نیاز به ارائه مستندات دارد.
وی افزود: راهنمایی لازم در این خصوص به متقاضیان انجام شد که به همراه مستندات مربوطه نسبت به ادعای خود به صورت حضوری پیگیر مشکلات خود باشند.
این مسئول، سامانه سامد را در جهت ایجاد ارتباط مردم با مسئولان و طرح مشکلات، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تعدادی تماس غیرمرتبط با حوزه عمرانی هم بود که از زمان حضور و پاسخگویی معاون عمرانی، آگاهی نداشتند.
 

 

نظر شما