در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان:

استاندار زنجان: به تاثیر هنر در توسعه و به توانمندی جوانان استان اعتقاد قلبی دارم

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۴:۵۲
کد خبر: ۸۱۵۳۲۶
استاندار زنجان: به تاثیر هنر در توسعه و به توانمندی جوانان استان اعتقاد قلبی دارم
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه هنر در استان زنجان، اظهار کرد: هم به تاثیر هنر در توسعه استان و هم به توانمندی جوانان استان زنجان اعتقاد قلبی دارم و معتقدم می توان از ظرفیت هنرمندان جوان برای دستیابی به توسعه استفاده نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان، با انتقاد از وضعیت و جایگاه هنرهای استان در سطح کشور، گفت: با توجه به تاثیر هنر در امر توسعه باید سخت افزارهای مورد نیاز برای رشد و اشاعه هنر در زنجان و کشور را فراهم کرد.

وی برگزاری همایش ها و جشنواره های بزرگ هنری ملی در استان زنجان را نخستین گام برای شناساندن استعدادها و توانمندی های هنرمندان استان و ارتقاء جایگاه هنر عنوان کرد و افزود: با پیگیری اعتبارات مورد نیاز و تفاهم‌نامه های میان استانداری زنجان و وزارت فرهنگ و ارشاد باید برنامه های بزرگ هنری ملی را در استان زنجان برگزار کرد.

مقام عالی اجرایی استان همچنین خاطر نشان کرد: در اجرای مراسم و همایش های دستگاه های اجرایی استان باید استفاده از توانمندی هنرمندان استان در اولویت قرار گیرد و از فعالین عرصه های مختلف هنری زنجان در برنامه های متعدد استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد؛ با باور و بکارگیری توانمندی ها و ظرفیت های هنرمندان استان شاهد بهبود جایگاه زنجان در عرصه های مختلف هنری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز