همزمان با آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی فجردرمرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان:

برترین‌های پانزدهمین جشنواره موسیقی فجراستان زنجان معرفی شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۴:۰۱
کد خبر: ۸۱۵۷۱۶
برترین‌های پانزدهمین جشنواره موسیقی فجراستان زنجان معرفی شدند
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان که از ٢٦ بهمن ماه در بخش های تکنوازی و گروه نوازی آغاز شده بود، شب گذشته با تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ همزمان با آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر که درمرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، برگزیدگان بخش های تکنوازی و گروه نوازی معرفی وتجلیل شدند.

پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان که از ٢٦ بهمن ماه در بخش های تکنوازی و گروه نوازی آغاز شده بود، شب گذشته با تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

بنا به اعلام هیئت داوران در بخش تکنوازی سازهای ایرانی، در ساز تار در گروه سنی (الف) هستی بابایی، در گروه سنی (ب) امیرحسین حسین خواه شایسته تقدیر و در گروه سنی (ج) نیلوفر حسن کریم به عنوان برگزیده استعداد برتر معرفی شدند.

در بخش سه تار در گروه سنی(الف) ثنا نبی لو و مهدیس کریمی، ذگروه سنی (ب) پرنیا نیشابوری و نگین آقامیری، در گروه سنی(ج) حامد عسگری به عنوان شایسته تقدیر و علی ستاری به عنوان برگزیده اعلام شد.

در بخش ساز نی در گروه سنی (الف) عسل نوروزی  و در گروه سنی (ج) وحید کرمی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در ساز عود هم در گروه سنی (الف)  رومینا حسنی در ساز قانون در گروه سنی (ب) پرنیانه مقدم و در ساز قوپوز در گروه سنی(ب) علی صادقی از سوی هیات داوران به عنوان اسامی شایسته تقدیر اعلام شدند.

در ساز تنبور در گروه سنی (ب) میثم شیخ‌لری به عنوان برگزیده و در گروه سنی (الف) هومن جعفری به عنوان شایسته تقدیر، تجلیل شدند.

در ساز تنبک در گروه سنی (الف) نیما اخوان به عنوان برگزیده و یاسین صالحی شایسته تقدیر، در گروه سنی (ب) بابک اژدری نفر برگزیده و آرین احمدزاده شایسته تقدیر و در گروه سنی (ج) امیرحسین محمدی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در ساز دف هم در گروه سنی (الف) نارمینا معروفی نفر برگزیده و امیررضا بیات شایسته تقدیر، در گروه سنی(ب) علی محمدی نفر برگزیده و علی محبی و مهرداد احمدی شایسته تقدیر و گروه سنی (ج) صالح بیات و ندا غلام آزاد شایسته تقدیر شدند.

در آواز ایرانی در گروه سنی (الف) محمدرضا کاظمی و رادمهر ملکی ، در گروه سنی (ب)مهدی صفی لو و در گروه سنی (ج) رضا هدایتی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در ساز سنتور هم در گروه سنی (الف) امیرحسام همتی و محمدصدرا آقامیرزایی شایسته تقدیر و در گروه سنی(ب) رامین اباذری به عنوان برگزیده و امیررضا نوروزی و ترانه سعیدی شایسته تقدیر و در گروه سنی (ج) سعید ترکی به عنوان برگزیده و پروین کاظمی شایسته تقدیر شد.

در ساز ویولن ایرانی هم در گروه سنی (الف) سید کامیاب کاظمی و پارسا سلیمانی اصل شایسته تقدیر معرفی شدند.

در تکنوازی سازهای جهانی هم در ساز پیانو در گروه سنی (الف) ساینار حاجی میرخمسه شایسته تقدیر، در گروه سنی (ب) سروش مددی به عنوان برگزیده و در آرین امجدی شایسته تقدیر شد.

در ساز گیتار کلاسیک در گروه سنی (الف) ساناز نورمحمدی و تینا عباسچیان به عنوان شایسته تقدیر در گروه سنی (ب) پارسا حیدرنیا به عنوان برگزیده و وحید زنجانی شایسته تقدیر و در گروه سنی (ج) محمد رسولی به عنوان برگزیده و معین ژاله فر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در ساز گیتار فلامنکو هم هیات داوران در گروه سنی (الف) ایلیا اسدی را به عنوان برگزیده و علیرضا عباسی و آرین اسلامی را به عنوان شایسته تقدیر، در گروه سنی(ب) پارسا حیدرنیا به عنوان برگزیده و ابوالفضل عابدینی وعلی واعظی به عنوان شایسته تقدیر و در گروه سنی (ج) علی ابراهیم نژاد فرد و نفیسه ظهیری راد به عنوان شایسته تقدیر اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز