فرماندار زنجان عنوان کرد؛

با معرفی کارآفرینان برتر روحیه امید را در جوانان تقویت کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۳:۳۰
کد خبر: ۸۱۵۹۲۴
با معرفی کارآفرینان برتر روحیه امید را در جوانان تقویت کنیم
فرماندار زنجان در جلسه مشترک معاونین کمیته امداد و بهزیستی استان زنجان بر اهمیت رسیدگی به امور محرومین تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ علی‌رضا عسگری فرماندار زنجان در این جلسه با اشاره به خدمات حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، گفت: کمیته امداد و بهزیستی در بخشه‌ای مختلف همکاری خوبی با یکدیگر دارند و در یک‌جهت گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان و بهزیستی در میان افراد نیازمند خودباوری ایجاد کرده است، گفت: باید از تمام پتانسیل‌های موجود در راستای ایجاد اشتغال و به خودکفائی رساندن خانواده‌های تحت حمایت استفاده کرد.

فرماندار شهرستان زنجان بابیان اینکه جوانان باید با اتکا به خود زمینه اشتغال را فراهم کنند، افزود: تعداد زیادی از افراد هستند که قبلاً تحت حمایت کمیته امداد بودند و امروز به کارآفرینان برتر در جامعه تبدیل شدند.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی به کمیته امداد در شرایطی افزایش یافته است که در سطح استان مؤسسات خیریه زیادی وجود دارد و کمک‌های مردمی را جذب می‌کنند.

فرماندار زنجان با تأکید بر اینکه باید جوانان باهمت، تلاش و اتکا به خودباوری زمینه‌های اشتغال را فراهم نمایند افزود: برای اینکه جوانان به خودباوری برسند و اثرگذاری خود را در جامعه باور نمایند باید کارآفرینانی که دارای محدودیت و معلولیت بوده و در حال حاضر در جامعه منشأ خیر و اثر شده‌اند را با هنرمندی به آنان معرفی نماییم.

عسگری گفت: کمیته امداد با ایجاد اشتغال و توانمندی خانواده‌های نیازمند تعدادی زیادی از این خانواده‌ها را توانمند و به کارآفرین تبدیل کرده که علاوه بر تأمین نیازهای معیشتی خود موجبات ایجاد اشتغال برای افراد زیادی را فراهم آورده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز