اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار کرد:

جشنواره فرهنگی،‌ورزشی و رفاهی خانوادگی کارگران استان زنجان

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۱۹۲
جشنواره فرهنگی،‌ورزشی و رفاهی خانوادگی کارگران استان زنجان
مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی،‌ورزشی و رفاهی خانوادگی کارگران استان زنجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مرتضی بنیادی، در این آیین که همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار گردید روز زن و روز مادر را تبریک گفت و ضمن ارج نهادن به مقام  کارگران بر نقش تاثیر گذار جامعه کارو تلاش در توسعه و پیشرفت اقتصادی تاکید کرد.

بنیادی گفت: این جشن با حضور مدیران شرکتهای تولیدی،‌ اتحادیه های تعاونی، رئیس خانه کارگر زنجان، روسای ادارات تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای تابعه، اصحاب رسانه و جمع کثیری از خانواده های کارگری با برنامه های فرهنگی متنوع از جمله موسیقی سنتی، مسابقات فرهنگی با اهداء جوایز ارزنده و .. اجرا شد .

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد و تقویت شور و نشاط در بین زحمتکشان  عرصه کارو تلاش عنوان کرد و افزود: از ورزشکاران کارگری که در مسابقات ایام مبارک فجر رتبه های برتر را کسب نموده بودند و همچنین از قهرمانان مسابقات کارگری در سطح کشوری و ملی استان با اهداء جوایز تقدیر و تجلیل شد.

شایان ذکر است دراین مراسم که از ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی بود، تعدادی از نونهالان جامعه کار و تلاش طی حکمی از سوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  بعنوان  سفیر نونهال فرهنگ سخت کوشی و خیر جمعی منصوب شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز