روایت خاطرات همسر شهید لشگری در حوزه هنری زنجان؛

«روزهای بی‌آینه» نقد و بررسی می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸:۴۱
کد خبر: ۸۱۸۹۱۱
«روزهای بی‌آینه» نقد و بررسی می‌شود
کتاب «روزهای بی‌آینه»؛ خاطرات همسر سرلشگر خلبان شهید آزاده حسین لشگری، بیست و سوم بهمن ماه 97 در حوزه هنری زنجان نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کتاب «روزهای بی‌آینه» به قلم گلستان جعفریان، ساعت 16 روز سه‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه 97 در حضور صاحب اثر توسط منتقدان و داستان‌نویسان استانی در حوزه هنری زنجان نقد می‌گردد.

در پی استقبال نویسندگان و خاطره‌نویسان پیشکسوت و جوان استان از برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌هایی در قالب خاطره یا زندگینامه با موضوعات صبر و استقامت و ایثار و شهادت، حوزه هنری زنجان را بر آن داشت تا این بار خاطرات زندگی همسر یکی از شهدا را در قالب برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب روایت نماید.

«روزهای بی‌آینه» به قلم گلستان جعفریان، در سال 95 در قطع رقعی با 158 صفحه توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری چاپ و منتشر شده است.

کتاب «روزهای بی‌آینه»؛ در بردارنده خاطرات منیژه لشگری، همسر سرلشگر خلبان شهید آزاده حسین لشگری است که نویسنده به نگارش سال‌های تنهایی و صبوری همسر شهید پرداخته است.

در این کتاب نویسنده به روایت ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی می پردازد و زندگی واقعی و صبر و استقامت همسر شهید را واکاوی می کند.

نشست نقد و بررسی کتاب «روزهای بی‌آینه»، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری زنجان، ساعت 16 روز سه‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه 97 با حضور مؤلف اثر، منتقدان و خاطره‌نویسان و علاقمندان به داستان‌نویسی در حوزه هنری زنجان برگزار می‌گردد. علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند به حوزه هنری زنجان واقع در خیابان صفا مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز