رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان خبر داد:

راهیابی ۳ دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوهای تیم ملی/توانمندسازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان در اولویت است

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۲۲۸۶۵
راهیابی ۳ دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوهای تیم ملی/توانمندسازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان در اولویت است
فرهاد عصفوری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به دعوت دوچرخه‌سواران زنجانی به اردوهای تیم ملی، گفت: این رشته ورزشی استان در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد که در همین راستا مهدی سهرابی و جمشید حمد ملکی به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان خبر داد: راهیابی 3 دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرهاد عصفوری با بیان اینکه هیات دوچرخه سواری استان زنجان در راستای برنامه‌های خود اقدام به برگزاری مسابقات مختلف برای همگانی کردن هرچه بیشتر ورزش دوچرخه‌سواری می‌کند، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به دعوت دوچرخه‌سواران زنجانی به اردوهای تیم ملی، گفت: این رشته ورزشی استان در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد که در همین راستا  مهدی سهرابی و جمشید حمد ملکی به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 وی با بیان اینکه مهدی محمدی در بخش دوچرخه سورای جانبازان و معلولان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران دعوت شده است، افزود: اردو تیم ملی در بخش بزرگسالان به مدت 15 روز در ماهشهر خوزستان برگزار شد که یکی از افتخارات دوچرخه‌سواری زنجان و ایران یعنی مهدی سهرابی در آن حضور داشت.

 عصفوری هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی را  توانمندسازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان عنوان کرد و افزود: این رقابت‌ها اردیبهشت سال 98 به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

 رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان زمان برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی را هفته جاری و در شهر نوشهر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این مرحله از اردو تا 27 اسفند جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: سهرابی در رشته استقامت و تایم تریل انفرادی و محمدی و حمد ملکی نیز که به ترتیب پیشکسوت و معلول هستند در رشته تایم تریل انفرادی، تمرین خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز