مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

با توسعه خانه های جوان، بستری مناسب برای توانمند کردن جوانان فراهم خواهد شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳:۰۸
کد خبر: ۸۲۲۹۲۴
با توسعه خانه های جوان، بستری مناسب برای توانمند کردن جوانان فراهم خواهد شد
علی خلیلی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد با بیان اینکه زیر بنای اساسی توسعه را می‌توان در رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان دید، ظهار کرد: ایجاد خانه‌های جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد با بیان اینکه زیر بنای اساسی توسعه را می‌توان در رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان دید، اظهار کرد: ایجاد خانه‌های جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به توسعه خانه‌های جوانان در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: بستر مناسبی با توسعه خانه های جوان در مناطق مختلف استان برای توانمند کردن جوانان فراهم خواهد شد.

 وی با بیان اینکه خانه های جوان مراکزی برای حفظ و ارتقای هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان است، گفت: همچنین آموزش مهارت های زندگی، افزایش نشاط جوانان در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از دیگر مزایای خانه جوانان است.

خلیلی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد خانه‌های جوانان در شهرستان‌های استان در دست اقدام و پیگیری است، ابراز کرد: در حال حاضر در اکثر شهرستان های استان فضاهایی با مشارکت فرمانداری ها برای راه اندازی خانه های جوان تامین شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز