مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی استان زنجان شایسته تقدیر شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۱:۲۳
کد خبر: ۸۲۳۴۱۱
بهزیستی استان زنجان شایسته تقدیر شد
مدیرکل بهزیستی استان زنجان در زمینه کسب عنوان فعال ترین دستگاه در زمینه غنی سازی اوقات فراغت از سوی اداره ورزش و جوانان استان زنجان شایسته تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان در زمینه کسب عنوان فعال ترین دستگاه در زمینه غنی سازی اوقات فراغت از سوی اداره ورزش و جوانان استان زنجان شایسته تقدیر شد. به نقل ازروابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد گفت: استفاده بهینه از ایام فراغت، نقش به‌سزایی در بهداشت روانی افراد جامعه دارد و نیاز به ایجاد زمینه‌ای مناسب برای محیطی نشاط ‌‌آور و تفریحات لذت‌بخش و متناسب با الگوهای فرهنگی جامعه دارد.

موحد با اشاره به کسب عنوان فعال ترین دستگاه در زمینه غنی سازی اوقات فراغت بهزیستی استان زنجان از سوی دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان یادآور شد: اجرای برنامه های مدون،متنوع و هدف دار یکی از فعالیت های بهزیستی بوده است .

وی یادآور شد: اکثر جامعه ما را قشر جوان تشکیل می‌دهد و امروز غنی ساختن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، از جمله مسائل مهم این قشر مهم و آینده‌ساز محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر پایین بودن سن وقوع جرم خاطرنشان کرد: باید اوقات فراغت به نحوی برنامه‌ریزی شود که بتوانیم جوانان را از رفتن به سمت آسیب‌های اجتماعی بازداریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تنوع در برنامه‌ها نیز در افزایش استقبال جوانان موثر است خاطر نشان کرد: افرادی که از برنامه‌های اوقات فراغت استقبال می‌کنند، در قشر متوسط جامعه قرار دارند و باید نیازهای این افراد بیش از پیش در نظر گرفته شود.

 

نظر شما