به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی بیمه ایران در استان زنجان:

اقدامات نوین انجمن صنفی بیمه ایران در استان زنجان گسترده تر ادامه خواهد یافت

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۲۶۲۶۹
در انتخابات این انجمن که به تازگی انجام شده با اکثریت قاطع آرا محمد رضا محمدی کارشناس ارشد مدیریت، به عنوان رئیس انجمن برگزیده شد تا خدمات گذشته خود را ادامه داده و تکمیل ترنماید .

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی بیمه ایران در استان زنجان، در انتخابات این انجمن که به تازگی انجام شده با اکثریت قاطع آرا محمد رضا محمدی کارشناس ارشد مدیریت، به عنوان رئیس انجمن برگزیده شد تا خدمات گذشته خود را ادامه داده و تکمیل ترنماید .  

محمدی ضمن اشاره بر اینکه امنیت شغلی یکی از اساسی ترین فاکتورهای مورد نیاز نمایندگان بیمه می باشد، در باره مشکلات این صنف گفت: یکی از مشکلاتی که بعضا نمایندگان بیمه به آن گرفتار می شوند اشتباهاتی است که سهوا در صدور بیمه نامه توسط عوامل نمایندگی در درج صحیح مطالب در بیمه نامه صورت می گیرد که با جریمه های بسیار سنگین، امنیت شغلی نمایندگان را مورد تحدید و تهدید قرار میدهد . یکی از اولیه ترین و اساسی ترین اقدامات انجمن رسیدگی به چگونگی و حل این معضل می باشد . در این رابطه در نظر است با تشکیل یک صندوق ویژه بگونه ای خسارت وارده به نمایندگی هائی که براشان این مشکل ایجاد شود پرداخته شود . 

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران_استان زنجان یکی دیگر از اقدامات کانون صنفی بیمه ایران در زنجان را امکان استفاده نمایندگان از امکانات اداره کار و امور اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در این رابطه با رای زنی هایی که با اداره کار شده به این توافق دست یافته ایم که نمایندگان بیمه ایران نیزمی توانند از اماکن و مراکز رفاهی و ورزشی وابسته به اداره کاراستفاده نمایند . 

لازم به ذکر است که انتخابات انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران_استان زنجان دراستان زنجان با حضور خانم خوئینی عضو هیئت مدیره کانون صنفی بیمه ایران کشور در نیمه اول اسفند ماه 97 در مرکز آموزش بیمه ایران در زنجان برگزار گردید و نتایج آرا به شرح زیر اعلام شد:

1 - محمد رضا محمدی با کسب 86 درصد آرا ...............نفر اول 

2 - بهزاد عبدلی  ...........................................................نفر دوم 

3 - رضا بیگ محمدی .................................................نفر سوم 

4 - محمد پابرجایی ...........................................عضو علل بدل

5 - حاجیه الوندی فرد .......................................عضو علل بدل

6 - مریم ژاله عبدالهی .................................................بازرس

7 - مسعود رفیعی .......................................بازرس علل بدل 

محمد رضا محمدی رئیس انجمن صنفی بیمه ایران در استان زنجان در پایان افزود: با تعاملات سازنده نمایندگان کلیه شهرستانهای استان را نیز همراه کانون نموده ایم. 

مسلما یکپارچگی و همکاری نمایندگان در کل استان باعث می گردد بنده تمامی پتانسیل کاری خود را درجهت رفاه و ایجاد امنیت شغلی همکاران عزیزم بکار بندم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز