در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان، ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشتند

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۷:۵۹:۰۳
کد خبر: ۸۲۸۶۹۰
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان، ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشتند
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پیام مشترک، ۱۲ فروردین، چهلمین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی از نقاط عطفی است که ملت همیشه در صحنه ایران پس از سرنگونی نظام سلطنتی با حضور قاطع و حداکثری خود به یادگار گذاشت.

این روز، روز به ثمر نشستن خون شهیدان و حضور همه‌جانبه مردم ایران در حرکت‌های انقلابی است که از سال ۱۳۴۲ آغاز و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

اکنون که چهل سال از نامگذاری ۱۲ فروردین به عنوان روز استقرار جمهوری اسلامی سپری می‌شود و آن نهال نوپا در چهار دهه با گذر از تمام تحریم‌ها، تهدیدها، مبارزات مختلف و نثار خون مطهر جوانان غیور به رشد و بالندگی خود ادامه و به درخت تنومند و موثری تبدیل شده، امروز، روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران است. لذا ضمن تبریک این روز به ملت ایران و به‌ویژه مردم شریف و شهیدپرور استان زنجان و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گلگون‌کفن نظام جمهوری اسلامی و با ابراز خرسندی از آغاز دهه پنجم عمر پربرکت انقلاب، امیدواریم این درخت تنومند و پربار، تحت عنایات خداوند متعال و با تاسی از سیره ائمه معصومین(علهیم‌السلام) و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب، مسیر سعادت و خوشبختی را با ایستادگی مثال‌زدنی ملت عزیز که همواره مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار جهانی کوبیده‌اند، طی کرده و این نظام مقدس به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل گردد.

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح اله حقیقی     استاندار زنجان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز