رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد :

تلاش برای افزایش صلح و سازش در پرونده ها ی شورای حل اختلاف

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۱:۳۵
کد خبر: ۸۲۸۸۲۹
تلاش برای افزایش  صلح و سازش در پرونده ها ی شورای حل اختلاف
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با رئیس، قضات و کارکنان شورای حل اختلاف زنجان ضمن تبریک عید نوروز و تشکر از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته گفت: در کنار اقدامات خوب انجام شده در شوراهای حل اختلاف یک عقب ماندگی هایی متصور است که باید تلاش کنیم تا امسال در این حوزه به میانگین کشوری برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وی افزود :تلاش برای افزایش صلح و سازش در پرونده ها ی شورای حل اختلاف بایستی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در حقیقت پرونده های شورا در مسیر خودش یعنی در جهت ایجاد صلح و سازش قرار گیرد که برای دست یابی به این امر باید تلاش مضاعف انجام شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه  خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته آمار محکومین به حبس  شوراهای حل اختلاف در شش ماهه دوم سال 97 به صورت محسوس کاهش یافته است اظهار کرد :در سال جدید باید با  اقدامات  موثر  این تعداد محکومین  به حبس را به حداقل برسانیم . 

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه یکی از برنامه ها و سیاستهای قوه قضائیه و دادگستری کل استان زنجان کاهش آمار زندانیان جرایم مالی و کم اهمیت است اظهار کرد:  ضروری است برای تحقق این امر تلاش مضاعف صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز