معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در سومین جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ایجرود:

همه روسای ادارات و کارکنان ذیربط باید در اداره و محل هایی که در آن ها احتمال بروز بحران می‌رود حضور داشته باشند

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۵:۱۸
کد خبر: ۸۲۹۰۱۶
همه روسای ادارات و کارکنان ذیربط باید در اداره و محل هایی که در آن ها احتمال بروز بحران می‌رود حضور داشته باشند
دکتر مرادی: همه مسئولان باید با دهیاران شهرستان در ارتباط تنگاتنگ باشند تا از وقوع احتمالی حوادث در اسرع وقت آگاهی یافته و در جهت پیشگیری از آن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ تاکید معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم تقویت همکاری بین بخشی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران

وی  با تأکید بر لزوم شناسایی مناطق حادثه خیز شهرستان گفت : مدیران باید قبلا مناطق حادثه خیز منطقه را شناسایی کنند تا با تمهید مقدمات لازم آسیب‌های احتمالی را به حداقل برسانند.

دکتر مرادی تصریح کرد : همه مدیران باید در مناطق شهرستان حضور عملیاتی و میدانی داشته باشند .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تأکید بر لزوم همکاری بین بخشی گفت : تقویت همکاری بین بخشی شعار شورای هماهنگی مدیریت بحران است و مدیران نباید در مواقع حساس ، نگاه بخشی به حوزه فعالیت خود داشته باشند.

فرماندار ایجرود نیز در این جلسه با تشریح اقدامات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ایجرود گفت : هسته های مدیریت بحران روستاها با مدیریت دهیاران تشکیل جلسه داده و آمادگی لازم برای هرگونه حوادث احتمالی را دارند.

توحید سلیمی افزود : در بارندگی های روزهای اخیر سدهای خاکی زرین آباد و روستاهای قارختلو و سفید کمر سرریز شده است و با تمهیدات اندیشیده شده ضمن اطلاع رسانی به مردم دریچه های تخلیه این سدها باز شده است .

وی با اشاره به بارش های در پیش رو و هشدارهای هواشناسی در این خصوص گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل هستند.

 مهندس سلیمی با اشاره به اینکه کلیه مدیران شهرستان در آماده باش کامل بوده و تا اطلاع ثانوی در شهرستان مستقر هستند ؛ افزود : کشیک های مستقر در ادارات باید به صورت مستمر پیگیر وضعیت منطقه بوده و به صورت شبانه روز پاسخگو باشند.

در این جلسه بخشداران ، شهرداران و برخی روسای ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ایجرود از اقدامات انجام یافته و برنامه ریزی صورت گرفته برای حوادث ناشی از بارندگی های احتمالی آتی ارائه گزارش کردند.

لازم به ذکر است معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ، فرماندار ایجرود و جمعی از مسئولان شهرستان ایجرود پس از این جلسه از روستای گلابر و مجتمع امداد و نجات پاپایی بازدید و دستورات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در روزهای آینده را صادرکردند .

امام جمعه زرین آباد هم در این جلسه با اشاره به حوادث ناگوار چند روز گذشته در کشور گفت : باید در ساخت و سازها حرایم رودخانه ها حفظ شود تا در حوادث این چنینی کمترین آسیب به شهرها و روستاها وارد شود .

حجت الاسلام و المسلمین مقدمی با تشکر از وحدت و همدلی بین مدیران شهرستان ایجرود گفت: امید می رود با اتخاذ تدابیر ویژه ، روزهای آینده را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم .

وی همچنین فرا رسیدن سال نو ، روز جمهوری اسلامی و مبعث پیامبر اعظم (ص) را تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز