معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

خیرین در جامعه بیشتر دیده شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۵:۳۹
کد خبر: ۸۳۲۴۷۲
خیرین در جامعه بیشتر دیده شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه خیرین باید در جامعه دیده شوند و در اقدامات خیرخواهانه، نام خیرین مطرح شود، گفت: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و خیرسازی در جامعه با در معرض دید قرار گرفتن نام خیرین انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بررسی احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بیماران خاص دارای سه خصوصیت هستند، اظهار کرد: این افراد دردمند، نیازمند و آبرومند هستند و باید به این ویژگی افراد بیمار توجه شود. 
معاون استاندار زنجان ادامه داد: بخشی از خانواده‌های دارای بیمار خاص به دلیل پایین بودن طبقه اقتصادی مشکلات اقتصادی بسیاری دارند ولی با این حال این افراد دارای شأن اجتماعی هستند که باید مورد دقت قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه دستگاه‌ها در تسهیل شرایط زندگی و درمان افراد همه تلاش خود را انجام دهند، افزود: احداث بخش دیالیز مصوبه خوبی برای بیمارستان شهرستان خدابنده است و باید در این طرح آینده‌نگری لازم انجام شود. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید توجیهات طرح توسط کارشناسان انجام شود، تصریح کرد: باید این اقدام هر چه سریع‌تر انجام شود. همچنین با توجه به مشارکت اوقاف در ساخت و احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده باید توجیهات این طرح به کشور نیز ارائه شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز