در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان عنوان شد؛

اصلاح خطوط اتوبوسرانی/ کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۳۲۶۹۰
اصلاح خطوط اتوبوسرانی/ کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر
مسیح الله معصومی شهردار زنجان: امسال اتمام پل امام حسن مجتبی (ع)، آغاز تقاطع جدید، انتقال بهشت‌زهرا (س)، اصلاح خطوط اتوبوسرانی، آغاز به کار شهرداری منطقه ۴، آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و تعیین تکلیف پارک آبی از جمله طرح‌های شهرداری زنجان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  مسیح الله معصومی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه شهرداری زنجان طی سال ۹۷ سال پرکار و طلایی را پشت سرگذشت، افزود: طی سال گذشته پروژه‌های مهمی در سطح شهر زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید و آغاز عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهری نیز آغاز شد.

معصومی گفت: شهرداری زنجان در راستای توسعه عمران شهری همه برنامه‌ریزی‌های خود را صورت داده و در حال حاضر سهم مهمی از اعتبارات شهرداری زنجان در بخش عمران شهری است، امسال اتمام پل امام حسن مجتبی (ع)، آغاز تقاطع جدید، انتقال بهشت‌زهرا (س)، اصلاح خطوط اتوبوسرانی، آغاز به کار شهرداری منطقه ۴، آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و تعیین تکلیف پارک آبی از جمله طرح‌های شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان با بیان اینکه با اصلاح خطوط اتوبوسرانی از حجم ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان کاشته می‌شود، افزود: اجرای طرح‌های زوج و فرد پاسخگویی چالش‌های حوزه حمل و نقل شهری نیست و باید از راهکارهای دیگر برای رفع این معضل استفاده کرد.

معصومی با بیان اینکه تجربه اثبات کرده تنها راه نجات ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی است، گفت: اصلاح خطوط اتوبوسرانی راهکار مهم و عملیاتی برای رفع چالش‌های ترافیکی در حوزه حمل و نقل شهری است.

وی با بیان اینکه استاندارد سازی و کیفیت بخشی به ناوگان حمل و نقل شهری از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری زنجان در راستای اصلاح خطوط اتوبوسرانی است، گفت: کیفیت بخشی به خدمات ناوگان حمل و نقل شهری زنجان آغاز شده است.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمت در خدمات جدید ناوگان حمل و نقل شهری در زنجان اعمال نخواهد شد، گفت: با اصلاح خطوط، دیگر همه اتوبوس‌ها وارد هسته مرکزی شهر نخواهند شد و پایانه و پارک سوارها در نقاط مختلف شهر زنجان ایجاد شده و در گام نخست دو پایانه در بلوار آزادی و میدان ارتش مستقر خواهد شد.

مسیح الله معصومی با بیان اینکه از میدان ارتش تا میدان انقلاب و از خیابان امام تا میدان انقلاب خط ویژه برای تردد اتوبوس و تاکسی در نظر گرفته شده است، گفت: خط ویژه موجود در این محدوده ۲ تعریض دو متری خواهد شد تا اتوبوس‌ها به صورت شمالی - جنوبی تردد داشته باشند که در طرح جدید تاکسی‌ها نیز می‌توانند در خط ویژه تردد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز