استاندار زنجان:

نقشه راه قابل سنجشی برای سازمان همیاری شهرداری ها تدوین شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۵:۵۷
کد خبر: ۸۳۲۷۶۶
نقشه راه قابل سنجشی برای سازمان همیاری شهرداری ها تدوین شود
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تدوین نقشه راه مشخص و قابل ارزیابی و سنجش، گفت: همه مدیران استان برای سال جدید باید نقشه راه مشخصی تدوین نموده و مهمترین راهبردهای خود را جهت نظارت، سنجش و ارزیابی به استانداری اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در شورای سازمان همیاری شهرداری های استان، یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و تعهدات مالی در این سازمان را استفاده از تجارب سازمان های موفق در سایر استان ها برشمرد و افزود: با بسترسازی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان بسیاری از تعهدات را به موقع انجام داد.
وی از اعضای شورای سازمان و شهرداران خواست تا راهکارهای عملیاتی و طرح های قابل اجرا برای رفع مشکلات تحمیل شده گذشته به سازمان ارائه نمایند و تاکید کرد: با جذب سرمایه گذاران جدید می توان اقدامات موثری انجام داد و شاهد جهش اعتبارات سازمان همیاری شد.
مقام عالی استان با بیان اینکه سازمان همیاری باید به قدری توانمند شود که بتواند به شهرداران نیز در توسعه استان کمک کند، اظهار کرد: الگو برداری از استان های موفق، استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای شهر، تجدیدنظر درخصوص نیروی انسانی با جلوگیری از جذب نیروی مازاد و بررسی وضعیت شرکت های وابسته به سازمان همیاری می تواند گام های موثری در رفع مشکلات باشد.

 

نظر شما