مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در تشریح برنامه‌های حوزه ورزش قهرمانی:

برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۰:۳۳
کد خبر: ۸۳۳۹۵۸
برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان
علی خلیلی بااشاره به اینکه در سال 1398 برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان بر اساس یک برنامه راه برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در بخش ورزش قهرمانی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که با همکاری هیات‌ها در رشته های مختلف بر اساس نقشه راه امسال اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل با اشاره به اینکه در سال 1398 برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان بر اساس یک برنامه راه برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در بخش ورزش قهرمانی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که با همکاری هیات‌ها در رشته های مختلف بر اساس نقشه راه امسال اجرایی خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش قهرمانی برنامه های خوبی پیش بینی شده که از آن جمله برگزاری مسابقات بین المللی و ملی به میزبانی زنجان است، تصریح کرد: همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف نیز از برنامه‌های امسال حوزه ورزش قهرمانی است.
 وی با تاکید بر اینکهدر رشته‌های مختلف ئرزشی اعزام‌هایی را به مسابقات ملی و فراملی خواهیم داشت، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات استعدادیابی ورزشی نیز در دستور کار برنامه‌های امسال خواهد بود.
 خلیلی با اشاره به اینکه برای مسابقات فراملی آینده از جمله المپیک جوانان و همچنین المپیک 2020 توکیو برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است، افزود: از همین رو برنامه آماده سازی تیم‌ها و نفرات برتر با برنامه ویژه‌ای دنبال خواهد شد.

 

 
 

 

نظر شما