رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان:

برنامه ورزش صبحگاهی به زودی در پارک‌های شهر زنجان آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۸:۴۴
کد خبر: ۸۳۳۹۹۳
برنامه ورزش صبحگاهی به زودی در پارک‌های شهر زنجان آغاز می‌شود
محمدکریم رحیمی زاده:چند برنامه مهم از جمله برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی و ... در حال برنامه‌ریزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمدکریم رحیمی زاده با اشاره به اینکه در سال 1398 برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان را در بخش‌های متنوع پیگیری خواهیم کرد، اظهار کرد: چند برنامه مهم از جمله برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی و ... در حال برنامه‌ریزی است. رئیس  هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی به صورت حداکثری  در بین همه قشرها از اصلی ترین‌ برنامه‌های هیات است، تصریح کرد: برنامه ورزش صبحگاهی در پارک‌های شهر زنجان و با حضور مربیان مجرب این هیات برگزار خواهد شد که همیشه با استقبال بسیار خوب مردم و به ویژه بانوان زنجانی روبه‌رو شده است. وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته سلامت و همچنین هفته جوان چندین برنامه از سوی هیات در حال برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری یک همایش پیاده‌روی است.

رحیمی زاده در پایان همکاری همه دستگاه‌های استان را برای بسط فرهنگ ورزش همگانی لازم و مهم برشمرد و افزود: طی سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شده که در پی افزایش این برنامه‌ها برای تشویق هرچه بیشتر مردم به امر ورزش هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز