رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

عرضه و تقاضا، قیمت مرغ را تعیین می‌کند/ قیمت مرغ تک نرخی است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۷:۴۲
کد خبر: ۸۳۴۵۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه عرضه و تقاضا قیمت مرغ را تعیین می‌کند، گفت: امروز قیمت مرغ گرم 12 هزار و 200 تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ناصر فغفوری گفت: سال گذشته قیمت مرغ گرم به صورت ثابت به میزان 11 هزار و 500 تومان عرضه می‌شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال جدید مرغ طبق عرضه و تقاضا عرضه می‌شود، گفت: در حال حاضر یک رنج قیمتی مرغ در زنجان داریم که امروز به 12 هزار و 200 تومان رسیده بود.

فغفوری گفت: فعلا تصمیم جدیدی در استان گرفته نشده است و قیمت را عرضه و تقاضا از 15هزار و 500 تومان به 12 هزار و 200 رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ادامه کار با تصمیم جهاد کشاورزی و نحوه توزیع نهاده‌های دامی خواهد بود، گفت: نظر تهران بر این است که اگر کسی نهاده 4 هزار و 200 تومانی می‌گیرد، باید مرغ 11 هزار و 500 تومانی عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت تا زمان تعیین دوباره قیمت‌ها نظارت لازم را انجام خواهد داد، افزود: البته برداشت ما این است، که با این وضعیت قیمت مرغ به آن وضعیت کارشناسی خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز