استاندار زنجان:

نیروهای مسلح، محبوب و مورد اعتماد مردم هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷:۰۶
کد خبر: ۸۳۵۸۳۲
نیروهای مسلح، محبوب و مورد اعتماد مردم هستند
استاندار زنجان نیروهای مسلح را محبوب و مورد اعتماد ملت ایران توصیف کرد و گفت: اقتدار و توانمندی این نیروها موجب ایجاد امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش برگزار شد، 29 فروردین را به ارتشیان تبریک گفت و افزود: اوایل انقلاب دشمنان در صدد انحلال ارتش بودند اما امام خمینی (ره) با بصیرت بالای خود و با نامگذاری روز 29 فروردین به نام روز ارتش این توطئه و نقشه شوم را ناکام گذاشت.
وی با بیان اینکه در 40 سال اخیر، انقلاب اسلامی از پیچ و خم های بسیار عبور کرده است اظهار داشت: امروز ارتش مقتدر و توانمند به همراه سپاه و دیگر نیروهای مسلح، مایه افتخار، اقتدار، امنیت و آرامش کشور و ملت ایران هستند.
حقیقی با بیان اینکه ارتش و سایر نیروهای مسلح ایران از ویژگی های بسیار بارزی برخوردار هستند، افزود: نخستین ویژگی این است که فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دست عالمی فرزانه، شایسته، بصیر و شجاع است.
وی با تاکید براینکه نظیر رهبر معظم انقلاب در جهان و تاریخ، نایاب است، اظهار داشت: مردمی بودن، داشتن تجربه و رسیدن به خودکفایی از دیگر ویژگی های نیروهای مسلح کشورمان می باشد که این مایه فخر و مباهات است. 
استاندار زنجان گفت: شیطنت و توطئه های آمریکا تمامی ندارد اما خواب برهم زدن اتحاد و انسجام ملت ایران و نیروهای مسلح توسط بیگانگان هرگز تعبیر نخواهد شد.
حقیقی افزود: آمریکا همواره به دنبال شیطنت، توطئه، زور و استبداد بوده است تا از این طریق بتواند دیگر کشورها را تابع خود کند و به همین دلیل نیز از اول انقلاب تاکنون در هر توطئه ای علیه ایران دخالت مستقیم داشته است و این برکسی پوشیده نیست.
وی به جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: آمریکا با هزینه های بسیار گزاف، داعش را ایجاد و تربیت کردند و آنها را به جان مردم سوریه و عراق انداختند اما نتوانستند از این طریق به نقشه ها و اهداف نامشروع خود دست یابند و امروز هم روش های آمریکا در شیطنت ها و توطئه ها تغییر یافته و مقابله با این دسیسه ها، نیازمند شناسایی توطئه ها و هوشیاری ملت ها است.
وی تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند برای مقابله با توطئه و ترفندهای مختلف دشمنان، به راه، روش و منویات رهبر معظم انقلاب پایبند هستند و با حفظ اتحاد و انسجام، اجازه تعدی به دشمن را نمی دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز