معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

پیشگیری از تلاش‌های بدخواهان، رویکرد مسئولین استان است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸:۳۰
کد خبر: ۸۳۶۲۳۷
پیشگیری از تلاش‌های بدخواهان، رویکرد مسئولین استان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه پیشگیری از تلاش‌های بدخواهان نظام در قالب‌ها و شیوه‌های مختلف، رویکرد مسئولین استان است، گفت: در سایه تعامل مردم، دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین و نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد فضای امن و آرامش، زنجان سومین استان امن کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، همدلی مردم و مسئولین را مهم‌ترین عامل ایجاد آرامش و فضای امن استان دانست و اظهار کرد: حضور 25 سفیر، کاردار و نماینده از کشورهای مختلف در مراسم افتتاحیه جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم نشان از وجود آرامش و امنیت داشته و همدلی بین مردم و مسئولین سبب حضور آن‌ها شده است. 
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان، سرزمین عالمان، بزرگان، اندیشمندان و هنرمندان بوده و با باور به ارزش انقلابی و شوری که امام حسین(ع) در روز عاشورا آفرید عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را به خود اختصاص داده است. 
مرادی تصریح کرد: حضور مردان و زنان متدین و انقلابی در صحنه، بهره مندی از شخصیت های برجسته و حضور مدیرانی که با نگاه برنامه ریزی شده در سایه ارتباط ، تعامل و حضور مستمر در نقاط مختلف استان برای شناسایی مشکلات و دغدغه ها و حل آن ها با بهره گیری از فرصت های ملی و استانی تلاش می کنند از دیگر عواملی است که در وجود فضای امن در استان زنجان موثر بوده و به توسعه آن کمک می‌کند. 
معاون استاندار زنجان، نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان و تلاش عالمانه و مدبرانه اعضای شورای تامین استان را مولفه‌ بعدی برای ایجاد آرامش در استان خواند و گفت: اعضای شورای تامین در کنار تعامل مردم، گام های اساسی برای ایجاد طمانینه و حفظ و ارتقای امنیت استان برمی‌دارند‌. 
وی با اشاره به نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: این عزیزان به صورت گمنام برای حفظ، تامین و ارتقای امنیت و حفظ ارزش ها و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و همچنین برای ایجاد فضای رونق تولید و فراهم کردن بستر لازم جهت تحقق شاخص های مختلف در استان تلاش می کنند. 
مرادی تصریح کرد: مبارزه با تروریسم و جاسوسان، ارائه خدمات در حوزه پیشگیری از آسیب رسانی به اقتصاد ملی و استانی، مبارزه با جنگ نرم، جنگ سایبری و قاچاق، پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی، تلاش برای سلامت اقتصاد و پیشگیری از کلاه برداری های سیستمی بخشی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در نقاط مختلف کشور است. 
وی افزود: با تلاش این سربازان در استان زنجان در حوزه سلامت اقتصاد با 2 هزار و 60 میلیارد ریال فرار مالیاتی، مبارزه و از آن پیشگیری شد. 
مرادی گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های دینی و باور به اصول اسلامی در سایه رهبری های مرجعیت دینی و بر اساس معیارهای اسلامی به پیروزی رسید اما بدخواهان انقلاب از همان ابتدا در قالب های مختلف در صدد ضربه و ایجاد مشکل برای کشور بودند. 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد اختلافات قومی، کودتا و جنگ تحمیلی تلاش کردند تا کیان نظام جمهوری اسلامی را دچار چالش کنند اما با حضور مردم در صحنه های مختلف و با رهبری امام و هدایت های عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، ایران به کشوری مقتدر و موثر نه تنها در منطقه بلکه به عنوان یک الگوی دینی در سطح دنیا متبلور شده است. 
مرادی اظهار کرد: با تلاش مدیران استان و همدلی مردم، نعمت بارندگی های ابتدای سال به نقمت تبدیل نشد و به رغم افزایش بیش از 100 درصدی بارش ها کوچک ترین مشکل انسانی در استان به وجود نیامد. 
این مسئول با بیان اینکه در سایه روح بلند مردم خیرخواه و نوع دوست زنجان، کمک های خداپسندانه به استان های سیل زده ارسال شد، تصریح کرد: علاوه بر حضور و خدمت رسانی نیروهای امدادی، تاکنون کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان به ارزش 150 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز