مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم استانی باران مهربانی:

درس انفاق کاربردی ترین درس زندگی در مدارس است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷:۲۹
کد خبر: ۸۳۶۳۹۰
درس انفاق کاربردی ترین درس زندگی در مدارس است
مراسم استانی باران مهربانی جهت جمع آوری کمک های معلمان، اولیا ودانش آموزان به هموطنان سیل زده امروز در محل دبستان دخترانه فرشته ناحیه دو زنجان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش وپرورش  استان زنجان در  این مراسم  ضمن تبریک  نیمه شعبان وسالروز میلاد باسعادت امام عصر(عج)گفت: این درس بهترین درس  زندگی است که دانش آموزان در مدارس فرا می گیرند ونوعی درس زندگی جمعی وبا هم زیستن است.
 

وی ضمن اشاره به  حدیث معروفی  از پیامبر(ص) که فرموده اند هرکس شبش را صبح کند ولی به فکر امور مسلمانان نباشد مسلمان نیست  افزود: ما  همیشه ودر همه حال باید به فکر سایر همنوعان خود باشیم وهموطنان سیل زده در میهن اسلامی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند که باید در حد توان دین خود را نسبت به آنان  ادا کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد:   انفاق  فریضه ای است که عمل دسته جمعی آن ارزشش را بالاتر می برد همانند نماز که اگر چه فرادی هم قابل خواندن است ولی اقامه آن به جماعت ثواب فراوان دارد.

رفیعی اجرای مراسم باران مهربانی در تمام استان را با ارزش دانست وانعکاس خبر آن در جامعه را باعث ترویج فرهنگ انفاق در بین هموطنانمان بیان نمود.

لازم به ذکر است مراسم باران مهربانی همزمان در تمامی مدارس استان برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز