استاندار زنجان در جشنواره نشاط و امید:

مشاورین جوان با ایده و طرح برای استاندار انتخاب می‌شوند/ فوتبال زنجان صاحب تیم لیگ دو می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۳۷۵۹۱
مشاورین جوان با ایده و طرح برای استاندار انتخاب می‌شوند/ فوتبال زنجان صاحب تیم لیگ دو می‌شود
فتح الله حقیقی عصر امروز در جشنواره نشاط و امید به مناسبت هفته جوان با بیان اینکه در برخی ورزش ها جایگاه ما مطلوب بوده و در برخی در جایگاه مطلوبی قرار نداریم، اظهار کرد: فوتبال یکی از ورزش هایی است که از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و زنجان تیمی در این رشته ورزشی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراستان زنجان؛  استاندار زنجان با اشاره به برنامه ریزی ها برای آوردن یک تیم لیگ دسته اولی به استان زنجان طی سال گذشته، گفت: با توجه به اینکه برای حضور این تیم باید بازیکنان از سایر نقاط کشور به  زنجان می آمدند تصمیم بر این شد تا با بودجه دو میلیارد تومانی تیمی با حضور ورزشکاران زنجانی در دسته دو راه اندازی شود.

 استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ناامیدی ویژگی خوبی برای جوانان این مرز و بوم محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: دیداری با حضور ۴۰۰ نفر از جوانان در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد که در از افرادی که دارای ایده و طرح بودند مشاورانی برای استاندار انتخاب خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سطوح مدیریتی باید جوان سازی شود، افزود: پنج خانم مدیر در زنجان و ۲۱ مدیر در سطح استان در مدیریت های مختلف صورت گرفته است.
 حقیقی با اشاره به روی کار آمدن فرماندار و بخشداران جوان تر در استان زنجان، ابراز کرد: این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما