رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

پروژه های ورزشی استان در شهرستانهای مختلف در حال پیگیری است

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۴:۱۳
کد خبر: ۸۳۸۱۳۱
پروژه های ورزشی استان در شهرستانهای مختلف در حال پیگیری است
استخر صائین قلعه و استخر هیدج، پروژه چمن مصنوعی شریف آباد ابهر که زیرسازی آن توسط شهرداری ابهر اجرا می‌شود و ... نیز در زمره پروژه‌های ورزشی مهم این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل از پیگیری روند اجرا و احداث پروژه‌های مهم ورزشی استان‌ زنجان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در مناطق مختلف استان در حال پیگیری است.رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان یکی از پروژه‌های ورزشی مهم استان را پروژه 3000 نفری ابهر عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال‌های گذشته آغاز شده و پیگیریهای لازم در خصوص تکمیل و اتمام هر چه سریعتر پروژه در حال انجام است.

 وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه های ورزشی در شهرستان ابهر، تصریح کرد:  استخر صائین قلعه و استخر هیدج، پروژه چمن مصنوعی شریف آباد ابهر که زیرسازی آن توسط شهرداری ابهر اجرا می‌شود و ... نیز در زمره پروژه‌های ورزشی مهم این شهرستان است.

حسنی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی در نقاط مختلف استان زنجان به همت اداره کل، پیگیری می‌شود، ابراز کرد: از جمله این پروژه‌ها استخر سلطانیه و سکوی تماشاچیان چمن سلطانیه،  سکوی تماشاچیان چمن ایجرود، تعمیرات در حال انجامِ پروژه استخر سرپوشیده شهید شهبازی زنجان، تکمیل سالن ورزشی دیزج آباد و ... اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز