رسول احدی مسؤل روابط عمومی اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۴۰۹۶۹
پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
محمد رضا یوسفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان: نیروی کار ایرانی با شور و اخلاص مثال زدنی بر خاسته از غیرت ملی و اعتقاد دینی خود همه ساله توانسته همگام و در راستای تحقق شعارهای منتخب از سوی مقام معظم رهبری نقش موثری را در روند توسعه ملی و نیل به خودکفایی اقتصادی کشور ایفا نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  محمد رضا یوسفی در متن این پیام آورده است:

 کارگر «ستون فقرات اقتصاد و تولید» است.  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند.زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.

کار و تلاش همواره به عنوان یک امر مقدس مورد تکریم و احترام بوده است و کارگران این قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور نیز تا به امروز در سنگرهای کار و تولید به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

 نیروی کار ایرانی با شور و اخلاص مثال زدنی بر خاسته از غیرت ملی و اعتقاد دینی خود همه ساله توانسته همگام و در راستای تحقق شعارهای منتخب از سوی مقام معظم رهبری نقش موثری را در روند توسعه ملی و نیل به خودکفایی اقتصادی کشور ایفا نماید.

لذا ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به جامعه کار و تلاش، از قشر زحمتکش کارگر استان عزیزمان به جهت همت بالا و انجام کار خالصانه ایشان در مسیر رشد و ترقی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر مینمایم.

 با آرزوی سلامت و  توفیق  همه این عزیزان، امیدواریم در سال رونق تولید  با حرکت جهادگونه شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

 

نظر شما