دکتر فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تمام تلاش خود را برای راه اندازی استخر ویژه کودکان استثنایی به کار خواهیم گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۴۳۷۴۱
تمام تلاش خود را برای راه اندازی استخر ویژه کودکان استثنایی به کار 
خواهیم گرفت
فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از آموزش و پرورش، قول مساعد دادکه تمام تلاش خود را برای راه اندازی استخر ویژه کودکان استثنایی و کمک در برگزاری مسابقات کشوری قرآنی درتابستان 98 با همراهی سایر نمایندگان به کار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همزمان با هفته معلم با ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش وپرورش استان دیدار و گفتگو کرد.
 
h
 
ابراهیم رفیعی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از حضور و حمایت های نمایندگان  استان در مجلس شورای اسلامی  و توجه و نگاه ویژه این عزیزان به حوزه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ضمن اشاره به میزبانی استان زنجان در مسابقات کشوری قرآن در تابستان 98 گفت: ظرفیت های فرهنگی گسترده ای  در بین دانش آموزان استان وجود دارد ولی محدودیت های مالی گاهی مانع از شکوفایی این استعدادها می شود.

وی حمایت مالی نمایندگان استان از این رویداد ملی را خواستار شد و ابراز داشت: مایه مباهات وافتخار خواهد بود که در آینده به خاطر حمایت های مالی ومعنوی نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، دانش آموزانی مستعد درعرصه های فرهنگی وهنری تحویل جامعه داده شوند.

در ادامه این جلسه فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از آموزش و پرورش، قول مساعد داد: تمام تلاش خود را برای راه اندازی استخر ویژه کودکان استثنایی و کمک در برگزاری مسابقات کشوری قرآنی درتابستان 98 با همراهی سایر نمایندگان به کار گیرد.

گفتنی است در پایان جلسه، هر کدام از حاضرین به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات حوزه کاری خود و تبادل نظر با دکتر فریدون احمدی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز