استاندار زنجان:

گفتمان امروز کشور، انسجام و یکپارچگی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۹۹۴
گفتمان امروز کشور، انسجام و یکپارچگی است
استاندار زنجان با بیان اینکه وحدت و اتحاد بین نیروها بود که عملیات بیت‌المقدس را آفرید، اظهار کرد: گفتمان دیروز، وحدت بود، همه نیروها متحد عمل کردند و این اتحاد مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است تاکنون درکشور برقرار بوده و گفتمان امروز نیز انسجام و یکپارچگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد اظهار کرد: آرایش جنگی کشور بعد از عملیات دفاع‌مقدس، از دفاعی به حمله تبدیل شد و پس از آن بود که بحث صلح در شورای امنیت به میان آمد. 
مقام عالی استان ادامه داد: وحدت فرمان و گوش به فرمان ولایت، دومین دلیل پیروزی این عملیات بود و با وجود اینکه همه دنیا همراه و هماهنگ با رژیم صدام بودند، تبعیت از فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی توانست طومار تدبیر و سیاست دنیا را بر هم بریزد. 
استاندار زنجان تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس، بهترین الگو بوده و در وضعیت فعلی باید به نسل‌های جدید تبیین شود تا نوجوانان و جوانان به آن افتخار و غرور کنند که چه حماسه عظیمی آفریده شد. همچنین باید حقایق و واقعیت‌های اتفاق افتاده برای جوانان تبیین شود تا در برابر بوق تبلیغاتی دشمن، مقابله کرده و به آرام‌سازی جامعه کمک کند. 
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: عملیات بیت‌المقدس بسیاری از مسائل را به اثبات رساند، رزمندگان و ایثارگرانی که به خاطره‌گویی در محافل مختلف می پردازند و رسانه‌ها و دانشگاه‌ها که برنامه‌های مختلفی دارند باید آن را برای نسل جوان که سرمایه‌های اصلی جامعه هستند، تبیین کنند. 
این مسئول با تاکید بر گرامی‌داشت افراد حاضر در عملیات بیت‌المقدس، گفت: انتظار می‌رود آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس به تفکیک شهرستان، نیرو و سازمان در اختیار فرمانداران قرار گرفته و با تقسیم‌بندی شهرستانی، دیدار با خانواده همه این افراد انجام شود. لازم به توجه است که تصاویر موجود بر سر مزار شهدا و سطح شهرها به مرور زمان کیفیت و زیبایی خود را از دست داده که شایسته است بنیاد شهید استان نسبت به نوسازی و تعویض تصاویر اقدام کند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و ایادی آن با جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب، دشمنی خود را به اوج رسانده‌اند باید برنامه‌های مهمی از سوی دانشگاه‌ها، طراحی و اجرا شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز