استاندار زنجان:

ارتقای سهم زنجان در اقتصاد کشور نیازمند برنامه عملیاتی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰:۴۳
کد خبر: ۸۴۵۰۱۳
ارتقای سهم زنجان در اقتصاد کشور نیازمند برنامه عملیاتی است
فتح الله حقیقی در جلسه تشریح تمهید بیانیه گام دوم انقلاب به استانداران افزود: لازم است برای حل مسائل در حوزه تولید و سرمایه گذاری، بعد از احصا مشکلات بخش خصوصی، کارهایی انجام دهیم که منجر به نتیجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حقیقی با بیان اینکه برای کمک در این بخش هیات اندیشه ورز پنج نفره ای در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: نتایج جلسات و بررسی ها به مرکز گزارش شده و منجر به تفویض برخی اختیارات به استان ها و موارد مشابه شده است.
استاندار زنجان گفت: برای رونق بخشیدن به تولید و اجرایی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب، ستاد اقتصاد مقاومتی استان مدیران را مکلف کرده است تا پنج برنامه موثر و قابل سنجش خود را همراه با نقشه راه عملیاتی تدوین کنند.
مقام عالی استان افزود: این کار باعث می شود تا تمرکز مدیران روی چند برنامه مهم باشد و دیگر اینکه در طی سال می توانیم عملکرد دستگاه های اجرایی و میزان پیشرفت پروژه ها را ارزیابی کرده و رفع ایراد کنیم.
استاندار زنجان به محور علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: پژوهش هایی که در کشور انجام می شود باید به گونه ای باشد که منجر به تولید ثروت گردد.
وی با بیان اینکه باید جلساتی که در مورد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود خروجی داشته و مثمرثمر باشد، تصریح کرد: باید دقیق بررسی شود تا ببینیم چطور می شود تمام محورهای این بیانیه را گام به گام در استان عملیاتی کنیم.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: باید از تجربه چهل ساله و ظرفیت کشور برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم تا به چابک سازی در سیستم، هماهنگی در عمل، خود انتقادی و اجرای برنامه های شاخص برسیم.
گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب بیست و چهارم بهمن سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ای تحت عنوان «گام دوم انقلاب» به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
وی با تاکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را بیان کردند.
در استان زنجان نیز علم و پژوهش، معنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی در روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی بعنوان 7 راهبرد عملیاتب با محورهای اصلی مشخص شده و وظایف هریک از دستگاه های اجرایی متولی در هر محور بصورت عملیاتی بیان شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز