با حضور مسئولین و مدعوین؛

آیین تکریم و معارفه مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۶:۴۷
کد خبر: ۸۴۶۰۷۶
آیین تکریم و معارفه مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز با حضور مسئولین و مدعوین در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابراهیم رفیعی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات فرید باباخانی مشاور اجرایی سابق مدیر کل به عنوان یک نیروی علمی و فکور گفت: هر سنگری که زمینه خدمت در آن برای ما فراهم می شود، اولین و آخرین روزش از نظر مسئولیت پذیری با هم برابر است.
وی ضمن اشاره به اینکه ما همیشه برای خدمت آماده ایم ابراز داشت: حوزه مسئولیتی برای همگان یک امانت الهی است و باید به آن به عنوان یک فرصت برای خدمت نگاه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود ضمن برشمردن ویژگی ها و توانمندی های بیت اله احمدی نژاد مشاور اجرایی جدید مدیر کل اظهار داشت: وی هم در دوران ریاست آموزش و پرورش منطقه افشار و هم در دوران بخشداری این منطقه بسیار موفق عمل کرده است و از نیروهای انقلابی و خدوم دستگاه تعلیم و تربیت می باشد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حساسیت پست مشاور اجرایی مدیر کل گفت: این پست بسیار پر درد سر می باشد و کارهای این حوزه باید آنی، سریع و با سطح فوریت بالا پیگیری گردد.

رفیعی یکی از ویژگی های بارز مشاور اجرایی جدید مدیر کل را متعهد و معتقد بودن وی به آموزش و پرورش دانست و ابراز داشت: توصیه می کنم که در ادامه کار نیز فهم تیمی، مشارکت فداکارانه و برقراری توازن و تعادل در کارها را همانند گذشته مدنظر قرار دهند.

در ادامه بیت اله احمدی نژاد نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل در سپردن پست مشاور اجرایی به وی گفت: امیدورام بتوانم امانت دار خوبی باشم.

وی ضمن تشکر از زحمات فرید باباخانی مشاور اجرایی سابق مدیر کل افزود: هیچ پشتیبانی مطمئن تر از مشورت نیست و اهمیت دادن به نظر دیگران از مشخصه های بارز دین اسلام می باشد و امیدوارم ما نیز ادامه دهنده همین تعالیم باشیم.

مشاور اجرایی جدید مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تهیه و تدوین راهبرد یکی از خواسته های مدیر کل محترم است و بنده نیز همین روند را ادامه خواهم داد تا با برنامه ریزی به اهداف مدنظر نایل گردیم.

بیت اله احمدی نژاد اضافه کرد: روی حاکم شدن اخلاق گرایی و تکریم ارباب رجوع به صورت ویژه کار خواهیم کرد و نظم و انضباط و رفتار سازمانی ثابت سرلوحه کارهایمان خواهد بود.

وی با تاکید بر احیای ارتباط شبکه ای بین اداره کل و نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان گفت: همه کارها در سایه آرامش و اتحاد به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

فرید باباخانی مشاور اجرایی سابق مدیر کل نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک به بیت اله احمدی نژاد، از حسن اعتماد مدیر کل در سپردن مسئولیت به وی در شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان تقدیر نمود.

گفتنی است در خاتمه ضمن تکریم فرید باباخانی مشاور اجرایی سابق مدیر کل، ابلاغ بیت اله احمدی نژاد مشاور اجرایی جدید مدیر کل توسط ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی اعطا گردید.

 

نظر شما