با حضور معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو:

اکیپ غواصی مرکزی در زنجان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۱:۵۶
کد خبر: ۸۴۶۶۶۴
اکیپ غواصی مرکزی در زنجان افتتاح شد
مهندس جلال جهانبخشی معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرودرمصاحبه ای کوتاه در حاشیه افتتاح قرارگاه اکیپ غواصی شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تامین آب و برق از نیازهای اساسی جامعه و از وظایف وزارت نیرو است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جهانخشی اظهارکرد: کشور ایران با حوادث مختلفی مواجه است و جزوء ده کشور حادثه خیز دنیا است که مهمترین این مخاطرات سیل و زلزله می باشد.

 وی تامین آب و برق به صورت پایدار را از اهداف وزارت نیرو دانست و عنوان داشت: حوادثی که در این دوره اتفاق می افتد،این موضوع را در اذهان تداعی می کند که   بایستی تدابیر لازم رو داشته باشیم.

معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو افزود: در سال های گذشته از تیم های غواصی نهاد های دیگر استفاده می شد، اما احساس کردیم غواصی در تاسیسات آبی بسیار متفاوت از  آب های آزاد است چرا که ،محدودیت یا عمق در سدها بسیار متفاوت می باشد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو تصمیم گرفت تیم غواصی را با استفاده از ظرفیت ها سازمان دهی کند و از سال گذشته ابلاغیه دستورالعمل از طرف وزیر نیرو( دی ماه 97) به همه استانها ابلاغ شده است.

جهانبخشی با اشاره به مطلب که امروز اکیپ غواصی مرکزی در شرکت آب منطقه ای زنجان افتتاح شد،افزود: این اکیپ مرکزی متشکل از غواصانی هستند که در حوزه صنعت اب از توان مندی های خوبی برخوردار است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال های آینده هر استان یک تیم غواصی با حداقل امکانات و تجهیزات تشکل دهد تا در مواقع بروز هر خطر و حادثه ای هراتفاقی که پیش بیاد با کمترین هزینه مرتفع نماید و به سایر نهاد ها حتی بتوانیم ارائه خدمت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز