استاندار زنجان:

هفته فرهنگی برای هر شهرستان تعیین و برگزار شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۸:۳۵
کد خبر: ۸۴۷۹۴۰
هفته فرهنگی برای هر شهرستان تعیین و برگزار شود
استاندار زنجان پیشنهاد داد به جای برگزاری برنامه های شاخص مختلف یک شهرستان در طول سال، مسئولان برای هر شهرستان هفته فرهنگی مشخصی را تعیین و برنامه های مختلف را در طول آن مدت برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در شورای ورزش‌های همگانی استان زنجان اظهار کرد: همه ادارات با هماهنگی انجام گرفته و با طرح های پیشنهادی در حوزه های مختلف این هفته را هرچه پرشکوه تر برگزار کنند.
وی با بیان اینکه مشکل اصلی استان زنجان بودجه و فضای ورزشی نیست، افزود: در اولویت نبودن این مسئله مهم در برنامه های مدیران تصمیم گیر استان علت این مشکلات است.
مقام عالی استان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های خدادادی منطقه یا بهره مندی از سدهای استان در برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزش‌های آّبی و جاذبه های این بخش در معرفی زنجان و افزایش نشاط در جامعه جوان استان مثمر ثمر خواهد بود.
حقیقی با انتقاد از نبود حامی ورزشی از تیم های مختلف زنجان، اظهار داشت: باید اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت و مجموعه استانداری با تبیین اهمیت موضوع برای بخش خصوصی جهت تیم های موجود ورزشی و تشکیل تیم های جدید در رشته های مختلف حامی ورزشی جذب کند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه حرکت با روند موجود و فرض داشتن سرانه فضای ورزشی جهانی هم باعث موفقیت نخواهد شد، گفت: چرا که نحوه برنامه ریزی و نگاه ما به موضوع ورزش نگاه درستی نیست.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: باید تمام صاحبان تریبون، اصحاب رسانه به ویژه صداو سیما به موضوع فرهنگ سازی ورزش در جامعه پرداخته و خانواده ها را با اهمیت سلامت و ارتباط آن با ورزش توجیه نمایند.
استاندار زنجان یادآور شد: انسجام بین ادارات در برگزاری برنامه ها یکی از ملزومات و ضروریات این امر است، لذا موازی کاری از ارگان ها در این حوزه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز