مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان :

زنجان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی از موقعیت خوبی برخوردار است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۶:۲۴
کد خبر: ۸۴۷۹۶۲
زنجان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی از موقعیت خوبی برخوردار است
علی خلیلی امروز در شورای ورزش همگانی که در استانداری زنجان برگزار شد با اشاره به اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی برای همگانی کردن ورزش امری ضروری است، اظهار کرد: استان دارای مزیت هایی خوبی از جمله نزدیکی مسافت با 10 استان دیگر کشور است که برای میزبانی مسابقات یک مزیت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به طرح های مختلف برای همگانی کردن ورزش در استان گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای طرح ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سالن‌های استان و  طرح همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در محلات و مناطق شهری زنجان برای نخستین بار در استان اشاره کرد.

 وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی، بومی، محلی و کشور در شهرستان‌های سلطانیه و زنجان و برگزاری جشنواره سوارکاری منطقه‌ای و کشوری در چمن سلطانیه نیز از دیگر برنامه‌های همگانی کردن ورزش در استان است.

 خلیلی با بیان اینکه چمن سلطانیه بهترین مکان برای راه‌اندازی مسابقات سوارکاری بوده و به لحاظ برگزاری مسابقات متعدد در طول سال توجیه اقتصادی و درآمدزایی خوبی نیز برای منطقه خواهد داشت، ابراز کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی‌هایی خوبی برای عملیاتی کردن این موضوع در دست انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان سخنان خود از ادامه برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی در سطح پارک‌های شهر زنجان خبر داد.

43

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز